مسائل به روزرسانی اندروید 12 صدای کاربران را درآورد

به گزارش مجله ویراپارس، آخرین آمار گوگل نشان می دهد که نرم افزار قدیمی اندروید 10 در حال حاضر روی دستگاه های بیشتری نسبت به اندروید 12 و 11 نصب شده است.

مسائل به روزرسانی اندروید 12 صدای کاربران را درآورد

به گزارش خبرنگاران، کاربران اندروید مدت زیادی است که به علت مسائل به روزرسانی این سیستم عامل از اندروید ناراضی هستند. آخرین آمار گوگل نشان می دهد که نرم افزار قدیمی اندروید 10 در حال حاضر روی دستگاه های بیشتری نسبت به اندروید 12 و 11 نصب شده است. براساس گزارش ها، حدود 26 درصد از کاربران در سراسر دنیا اندروید 10 را بر روی دستگاه های تلفن همراه خود نصب نموده اند در حالی که با کاهش دو درصدی تنها 24 درصد کاربران توانسته اند اندروید 11 را بر روی گوشی های خود نصب نمایند.

طبق نمودار، 18.2 درصد از کل دستگاه های اندرویدی 9 پای و حدود 13 درصد از 8 Oreo استفاده می نمایند که ممکن است به علت به روز نشدن سیستم عامل مسائل امنیتی همانند حمله های سایبری را در پی داشته باشد. هنگامی که نسخه های نو سیستم عامل گوگل برای اولین بار ظاهر می شوند، همواره قبل از اینکه به آرامی عرضه شوند، ابتدا تعداد بسیار محدودی از تلفن ها را مشاهده می نمایند. آخرین نسخه اندروید 12 را به عنوان آخرین نمونه در نظر بگیرید. گوگل ماه گذشته این به روزرسانی را برای دستگاه های پیکسل خود عرضه کرد، اما از آن موقع تا به امروز تنها تعداد محدودی از گوشی های دیگر این به روزرسانی را دریافت نموده اند.

یکی از مسائل اندروید این است که تعداد کمی از گوشی ها مانند Pixel نسخه خالص نرم افزارهای مبتنی بر گوگل را اجرا می نمایند. وقتی گوگل به روزرسانی نو خود را منتشر می نماید، باید به وسیله سازندگان سفارشی سازی گردد و به وسیله شبکه های تلفن همراه آزمایش گردد که ممکن است ماه ها طول بکشد.

در واقع، بعضی ممکن است آخرین نسخه اندروید را تا یک سال کامل پس از اینکه گوگل برای اولین بار بیان کرد، نبینند؛ و اگر تلفن شما برای دریافت به روزرسانی اندروید آماده است، نباید معطل کنید، زیرا اطمینان از به روزرسانی کامل موارد، مانع از هدف قرار دادن دستگاه شما می گردد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1902

به "مسائل به روزرسانی اندروید 12 صدای کاربران را درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل به روزرسانی اندروید 12 صدای کاربران را درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید