مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد اصفهان افتتاح شد

به گزارش مجله ویراپارس، مرکز مدیریت مهارت آموزشی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد اصفهان با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان افتتاح شد.

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد اصفهان افتتاح شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، با مشارکت دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در واحد اصفهان افتتاح شد.

پیغام نجفی رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان در آیین افتتاح این دفتر، گفت: دانشگاه های نسل امروز نباید بر آموزش تنها تأکید نمایند، بلکه باید با آموزش مهارت های مختلف دانشجویان را برای ورود پیروز به بازار کار آماده سازند.

وی اضافه کرد: از جمله طرح هایی که ما به منظور اشتغال برنامه ریزی نموده ایم، طرح پویش، پایش و رویش است. طرح پویش ناظر بر تحصیل همزمان با کارآموزی در صنعت و خدمات، پایش ناظر بر راهنمایی و ساماندهی سرانجام نامه ها و طرح های پژوهشی منطبق بر احتیاج جامعه و رویش سومین گام بعد از پایش و پویش است که از تلفیق این دو به دست می آید.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به سوابق همکاری بین دانشگاه و مرکز آموزش فنی حرفه ای اعلام کرد: باید نمونه این دفتر در سایر مراکز دانشگاهی تأسیس گردد، زیرا در سطح استان اصفهان شهرک های صنعتی بسیاری وجود دارد و باید دانشجویان منطبق با احتیاج های جامعه و صنعت، آموزش دیده و در ارتباط با رشته تحصیلی خود وارد بازار کار شوند تا از رشد مشاغل کاذب در سطح شهر جلوگیری گردد.

نجفی اظهار کرد: با تأسیس سایت ها و دفاتر مهارت آموزی در دانشگاه ها و آموزش مهارت های مختلف و کاربردی در زمان های مختلف، دانشجو به تناسب رشته تحصیلی، علاقه و توانمدی به یادگیری می پردازد و هنگام ورود به بازار کار یک دانش آموخته توانمند است نه یک دانشجوی تئوری محور، از این رو براحتی و در کمترین زمان ممکن جذب بازار کار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 713

به "مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد اصفهان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد اصفهان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید