مراکز خرید یکاترینبورگ، روسیه

به گزارش مجله ویراپارس، یکاترینبورگ، یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 روسیه، مراکز خرید متعددی دارد که خرید کردن در این شهر را به تفریحی لذت بخش تبدیل می نمایند.

مراکز خرید یکاترینبورگ، روسیه

یکاترینبورگ یکی از شهرهای منطقه اورال روسیه، و یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است.

یکاترینبورگ یکی از بزرگترین شهرهای روسیه است. این شهر جمعیت زیادی دارد و از نظر فرهنگی و تجاری بسیار بااهمیت است. بنابراین از نظر مالی و تجاری، جزو برترین شهرهای روسیه محسوب می گردد و مراکز خرید متعددی دارد. اگر در سفر به این شهر تصمیم گرفتید از مراکز خرید بازدید کنید، یکی از مجموعه های تجاری زیر را انتخاب کنید.

این مراکز خرید، مثل سایر مراکز خرید بزرگ جهان، علاوه بر فروشگاه، امکانات سرگرمیی متعددی دارند. مثلا تعدادی رستوران، کافه و محوطه مخصوص بازی بچه ها، از امکانات استاندارد این مجموعه های تجاری است. در ادامه چند مورد از مهم ترین مراکز خرید یکاترینبورگ را معرفی می کنیم.

مرکز خرید گاگارین مال

مرکز خرید گاگارین مال در خیابان Kosmonavtov واقع شده است و یکی از تازهترین مراکز تجاری شهر است. این مجموعه در سال 2014 افتتاح شده و در دو طبقه برترین فروشگاه ها و امکانات سرگرمیی را گرد هم آورده است. پارکینگ با ظرفیت 6200 خودرو از امکانات ویژه این مرکز است. فروشگاه های زنجیره ای متعدد در زمینه مواد غذایی، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی، لوازم ورزشی در کنار بیش از 300 فروشگاه از برندهای برتر مد و پوشاک در این مجموعه در کنار هم قرار گرفته اند. یک پلنتاریوم مدرن، مرکز سرگرمیی خانوادگی، مجموعه سینمایی و تعدادی کافه و رستوران، کامل نماینده امکانات این مرکز است.

این مرکز بیش از 300 فروشگاه دارد که در آن ها برترین محصولات داخلی و بین المللی عرضه می گردد. موقعیت جغرافیایی آن بسیار مناسب است و در یکی از مهم ترین خیابان های شهر و در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده است.

مرکز خرید گرینیچ (Greenwich)

مرکز خرید گرینیچ یکی از قدیمی ترین و مشهورترین مراکز تجاری شهر است که در خیابان march واقع شده و پارکینگ با ظرفیت 1800 خودرو دارد. این مجموعه چهار طبقه در سال 2002 افتتاح شده و مجموعه ای از امکانات تجاری و سرگرمیی را در اختیار خریداران و بازدیدنمایندگان می گذارد. مرکز سینمایی، سوپرمارکت های زنجیره ای، فروشگاه های لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال، شعبه هایی از دپارتمان استورهای مشهور و فروشگاه هایی از برندهای مشهور مد و پوشاک در این مرکز در کنار هم قرار گرفته اند.

کافه و رستوران، مجموعه سینمایی و محوطه مخصوص بازی و سرگرمی بچه ها، از دیگر امکانات سرگرمیی این مرکز است که آن را به یک مقصد عالی برای گردش خانوادگی تبدیل می نماید. سالن های زیبایی، داروخانه، خشک شویی و تعمیرات کیف و کفش از دیگر بخش های این مرکز است. مرکز خرید گرینویچ در منطقه مرکزی و تاریخی شهر واقع شده است. بیش از یک میلیون نفر در حوالی این مرکز خرید زندگی می نمایند.

مرکز خرید کارناوال

مرکز خرید کارناوال در خیابان Halturina واقع شده است. مجموعه ای چهار طبقه است و ظرفیت پارکینگ آن 1600 خودرو است. این مجموعه در سال 2006 افتتاح شده و از آن موقع تا به حال یکی از برترین مراکز تجاری شهر برای عرضه محصولاتی نظیر پوشاک و متعلقات مد است. این مجموعه هر روز از ساعت 10 صبح تا 9 شب فعالیت می نماید. سوپرمارکت، فروشگاه لوازم خانگی و دیجیتال و فروشگاه کتاب در کنار فروشگاه های دیگر این مجموعه فعالیت می نمایند.

از امکانات سرگرمیی مرکز خرید کارناوال می توان به مجموعه سینمایی با شش پرده، سالن بولینگ و محوطه مخصوص بازی بچه ها به نام کریزی پارک اشاره نمود. برندهای مشهور جهان در زمینه پوشاک بانوان، بچه ها و آقایان، لوازم آرایشی، عطر و زیورآلات، کیف و کفش، لوازم ورزشی و اسباب بازی در این مجموعه دارای نمایندگی هستند. چندین رستوران، کافه و یک فودکورت با تنوع قابل توجهی از انواع غذاها داخلی و بین المللی در این مرکز پذیرای خریداران است.

مرکز خرید KomsoMall

مرکز خرید KomsoMall در خیابان Dubler Sibirskogo trakta واقع شده است. در سال 2010 افتتاح شده و در 4 طبقه، مجموعه از فروشگاه های معتبر و امکانات سرگرمیی متعدد را در کنار هم جمع نموده است. این مرکز هر روز از ساعت 10 صبح تا 9 شب فعالیت می نماید. ظرفیت پارکینگ آن 1648 خودرو است.

تعداد زیادی فروشگاه زنجیره ای عرضه نماینده لوازم خانگی، کالای دیجیتال و مواد غذایی در کنار فروشگاه های مختلف مد و پوشاک در این مجموعه وجود دارد. سالن بولینگ، مجموعه سینمایی، محوطه مخصوص بازی و سرگرمی بچه ها، فودکورت، رستوران و کافه از امکانات سرگرمیی این مرکز است. فروشگاه های برندهای مشهور اکسسوری، کیف و کفش، لوازم ورزشی و پوشاک از مهم ترین فروشگاه های این مرکز است.

مرکز خرید مگا

مرکز خرید مگا در خیابان Metallurgov واقع شده است. ساعت کار این مرکز هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب است. این مرکز در یک طبقه، میزبان برترین فروشگاه ها و امکانات سرگرمیی است. ظرفیت پارکینگ این مرکز حدود 700 خودرو است. هایپرمارکت های مواد غذایی، نمایندگی ایکیا، کافه و رستوران و فودکورت، محوطه مخصوص بازی بچه ها، پیست اسکیت از امکانات سرگرمیی و تجاری این مرکز است. تعداد فروشگاه های این مجموعه به بیش از 130 فروشگاه می رسد که شامل فروشگاه برندهای مشهور در زمینه مد و پوشاک زنانه و مردانه، کفش و اکسسوری، عطر و لوازم آرایش، لوازم ورزشی، لوازم منزل و... است. برندهای مشهور مد و پوشاک را در این فروشگاه خواهید دید مثلا لاکوست، کلوین کلاین، زارا و...

مرکز خرید Fan Fan

مرکز خرید Fan Fan در سال 2009 افتتاح شده و در 5 طبقه میزبان برترین فروشگاه ها، واحدهای تجاری و امکانات سرگرمیی است. این مجموعه هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت می نماید و ظرفیت پارکینگ آن 360 خودرو است. این مجموعه در خیابان Yasnaya واقع شده است.

در کنار فروشگاه های برندهای مشهور که بیشتر در زمینه مد و پوشاک و لوازم الکترونیکی و دیجیتال فعالیت می نمایند، سوپرمارکت مگامارت و چندین فروشگاه زنجیره ای دیگر در این مرکز تجاری شعبه دارند. برندهای مشهور مد و پوشاک داخلی و خارجی را در این مرکز خواهید دید. چندین کافه و رستوران در این مرکز وجود دارد که بعد از چند ساعت خرید می توانید در آن ها غذا بخورید و استراحت کنید.

این مرکز خرید، فقط به خرید اختصاص ندارد و مثل بیشتر مراکز خرید بزرگ، امکانات سرگرمیی مثل سالن بولینگ و بیلیارد و سالن سینمای سه بعدی هم دارد. از امکانات دیگر آن می توان به سالن ورزشی، کارواش، داروخانه و سایر امکانات لازم اشاره نمود. این مرکز خرید در منطقه مرکزی شهر در تقاطع سه منطقه بزرگ واقع شده است. به همین علت به راحتی به وسایل حمل و نقل عمومی مختلف دسترسی دارد. بیشتر تمرکز فروشگاه های این مجموعه بر پوشاک بانوان، اسباب بازی و لوازم بچه ها و کامپیوتر و لوازم دیجیتال است.

پارک هاوس یکاترینبورگ

پارک هاوس یکاترینبورگ در خیابان Sulimova واقع شده است. از ساعت 10 صبح تا 9 شب برای بازدید از این مجموعه می توانید برنامه ریزی کنید. این مرکز تجاری در سال 2005 افتتاح شده و سه طبقه دارد. ظرفیت پارکینگ مجموعه 1800 خودرو است. علاوه بر فروشگاه های مواد غذایی زنجیره ای، تعدادی فروشگاه لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال در این مرکز قرار دارند. کافه و رستوران، مجموعه سینمایی، سالن بولینگ، فودکورت، محوطه مخصوص بازی بچه ها، خشک شویی، عکاسی و داروخانه از دیگر امکانات این مجموعه است.

برترین برندهای زیورآلات و اکسسوری، کیف و کفش، مد و پوشاک زنانه و مردانه، لوازم منزل و کالای دیجیتال در این مرکز نمایندگی دارند. این مرکز تجاری سرگرمیی در یک منطقه شلوغ و روبه رشد ساخته شده و از این رو تقریبا همواره شلوغ و پررفت و آمد است و رونق خاصی دارد.

مرکز خرید Raduga-Park

مرکز خرید Raduga-Park در خیابان رپینا واقع شده است. تقریبا تازه است و در سال 2012 افتتاح شده است. در یک طبقه مجموعه ای از امکانات تجاری و سرگرمیی را در کنار هم جمع نموده است. فروشگاه های لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال، مجموعه سینمایی، کافه و رستوران، فودکورت، محوطه مخصوص بازی بچه ها و فروشگاه های متعدد از برندهای مشهور و معتبر، این مجموعه را به یک مرکز تجاری و سرگرمیی کامل برای یک سرگرمی خانوادگی تبدیل نموده است. فرشگاه های مد و پوشاک، لوازم ورزشی، عطر و لوازم آرایش، لباس بچه ها بیشترین واحدهای تجاری این مرکز را به خود اختصاص داده اند. در این مجموعه، نام های آشنای صنعت مد را خواهید دید مثلا زارا، منگو، وست لند، ریباک، نایکی، لیوایز و... .

در فودکورت این مجموعه می توانید برترین فست فودها و غذاهای بین المللی را نوش جان کنید. موقعیت جغرافیایی مناسب آن باعث شده که به راحتی به وسیله وسایل حمل و نقل عمومی قابل دسترسی باشد.

مرکز خرید یکاترینینسکی (Yekaterininsky)

مرکز خرید یکاترینینسکی در خیابان Sherbakova واقع شده است و هر روز از ساعت 10 صبح تا 9 شب فعالیت می نماید. این مجموعه نسبتا قدیمی است و در سال 2002 افتتاح شده است. در سه طبقه، مجموعه ای از واحدهای تجاری و امکانات سرگرمیی در کنار هم قرار گرفته اند. ظرفیت پارکینگ این مرکز 2500 خودرو است. در سال 2013 پروژه هایی برای توسعه این مرکز اجرا شده است.

فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال، لوازم ورزشی و اسباب بازی و بیش از 150 فروشگاه مد و پوشاک و زیورآلات و متعلقات از برندهای مشهور داخلی و بین المللی در این مجموعه تجاری گرد هم آمده اند.

این مرکز خرید با هدف خدمت رسانی به افرادی با سطح عایدی میانه افتتاح شده است. کافه و رستوران و فودکورت از دیگر امکانات این مرکز است که سرگرمی شما را کامل می نماید. سالن بولینگ، مرکز سینمایی، سالن بیلیارد، مرکز سرگرمیی خانوادگی و محوطه مخصوص بازی بچه ها، باعث شده که خانواده ها با خیال راحت بتوانند برای یک سرگرمی چند ساعته در این مرکز، برنامه ریزی نمایند.

منبع: کجارو / malls.com
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1955

به "مراکز خرید یکاترینبورگ، روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید یکاترینبورگ، روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید