قول پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال قبل از آغاز اردو

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال کشورمان باید در مسابقات جام جهانی 2021 لیتوانی حاضر شود. به این منظور توجه ویژه به شرایط آماده سازی این تیم از دغدغه های اصلی کادر فنی بشمار می رفت که با برگزاری جلسات کادر فنی با مدیران فدراسیون شرایط به سود تیم ملی فوتسال در حال تغییر است.

قول پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال قبل از آغاز اردو

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی با اشاره به جلسات برگزار شده گفت: در نشستی که با رییس فدراسیون داشتیم بسیاری از نکات ریز و درشت مربوط به فوتسال و تیم ملی را بررسی کردیم. همچنین جلسه ای با سرپرست کمیته فوتسال نیز برگزار گشت که دید ایشان هم بسیار مثبت بود و موارد مرتبط با تیم ملی فوتسال را به ترتیب اهمیت آیتم بندی کردند و قرار شد هر هفته جلسه ای را با هدف رفع مسائل موجود در برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: در خصوص قراردادهای کادر فنی تیم ملی فوتسال، رییس فدراسیون معتقد به عقد قرارداد چهار ساله است. پیرو این صحبت، در نشست با سراجی درباره کلیات موضوع بحث کردیم و پس از اینکه از نقطه نظرات و دید بسیار خوب وی آگاه شدیم، جزییات این موضوع را به خود سرپرست کمیته فوتسال سپردیم تا پس از تعیین جزییات، مصوبه هیات رییسه نیز اخذ شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه نمود: اقدام بسیار مثبت دیگری که در نشست ما با رییس فدراسیون و سرپرست کمیته فوتسال مورد تایید قرار گرفت، پرداخت پاداش باقیمانده تیم ملی فوتسال است. در جلسه روز دوشنبه با سرپرست کمیته فوتسال قرار شد پیش از آغاز اردوی بعدی تیم ملی پاداش ها پرداخت شود.

ایجاد ستاد ویژه فوتسال از درخواست های کادر فنی این تیم بود که مورد تایید سرپرست دبیرکلی قرار گرفته است، ناظم الشریعه در این زمینه گفت: اردوهای تیم ملی فوتسال به طور کامل برنامه ریزی شده است و در این باره نشست بسیار خوبی با سرپرست دبیرکلی فدراسیون داشتیم که از نظرم بسیار مفید بود و قول همکاری همه جانبه را دادند. با توجه به تجربه ای که در سال 2018 بابت ایجاد ستاد حمایتی از تیم ملی فوتسال داشتیم، پیشنهاد دادیم که با توجه به اهمیت مسابقات جام جهانی، یک بار دیگر شاهد ایجاد ستاد ویژه فوتسال باشیم تا با همکاری همه ارکان فدراسیون، تنها دغدغه کادر فنی صرفاً تمرکز بر روی کارهای فنی باشد.

ناظم الشریعه معتقد است درباره دعوت بازیکنان جوان به تیم ملی برداشت نادرستی از سوی برخی رسانه ها اجرا شده است و در این خصوص تاکید کرد: بازیکنان جوانی که در لیگ حضور دارند از یکسال گذشته به اردوهای تیم ملی دعوت شدند و همگی زیر نظر کادر فنی بودند. بسیاری از بازیکنانی که بابت دعوت نشدن به تیم ملی از آنها نام برده شده است، اتفاقاً در اردوی تیم ملی حاضر شدند. منظور من این بود که بازیکنان جوان حاضر در لیگ را به تیم ملی دعوت کردیم و دیگر بازیکنی که دیده نشده باشد باقی نمانده است.

وی با اشاره به دستاورد نشست های برگزار شده شرح داد: مهم ترین دستاورد این جلسات به خصوص نشست با سراجی این بود که کلیه مسائل مربوط به بازیکنان و کادر فنی و اردوها مطرح شد. از نظرم مجموعه اقدامات جدیدی که رخ داده طبق صحبت رییس، سرپرست دبیرکل و سرپرست کمیته فوتسال باعث می شود تا فوتسال به ساحل آرامش برسد و در سایه آرامش کارها را پیش ببریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1632

به "قول پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال قبل از آغاز اردو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال قبل از آغاز اردو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید