فشارروانی زیادی برارومیه حاکم است، شانس قهرمانی دوتیم برابرمی باشد

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، فینال حساس سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال فردا (سه شنبه) ساعت 16 در سالن فدراسیون بین تیم های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان برگزار خواهد شد. دو تیم با کسب یک پیروزی در بازی اول و دوم فینال، فردا در بازی مرگ و زندگی برای کسب نخستین جام قهرمانی در مسابقات لیگ برتر کوشش خواهند کرد.

فشارروانی زیادی برارومیه حاکم است، شانس قهرمانی دوتیم برابرمی باشد

بزرگ جزیده در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی فینال لیگ برتر والیبال گفت: بازی برای هر دو تیم به ویژه تیم شهرداری ارومیه، بازی حساسی است. ارومیه سال هاست که میلیاردی هزینه می نماید و در استرس و چالش مدیریتی قرار گرفته است. نمی توان درباره مسائل فنی صحبت کرد چرا که در طول این چند ماه مسابقات به مرحله سرانجامی رسیده و بیشتر بحث مسائل روحی روانی تیم و بازیکنان مهم است.

وی تأکید کرد: نکته مهم این است که کادر فنی ارومیه بتواند تیم را پس از شکست روز گذشته، به شرایط روحی و روانی خوبی بازگرداند. امروز آنها باید تمرینات شادابی انجام دهند. در مقابل تیم سیرجان پس از شکست سه بر دو در بازی نخست فینال عملکرد خوبی در روز گذشته داشت و تعیین است که از نظر روانی بسیار خوب روی آنها کار شده است.

کارشناس والیبال ادامه داد: هر دو تیم باتجربه هستند به ویژه تیم سیرجان که بازیکنان باتجربه ای مانند بهبودی، تشکری و داوودی دارد. سیرجان اگر بتواند شرایط ذهنی خود را مدیریت کند، فینال دراماتیکی خواهد داشت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: ارومیه در طول مسابقات نوسانات زیادی داشته است و نسبت به سیرجان بی تجربه می باشد. میثم صالحی جزو بازیکنان خوب شهرداری ارومیه است اما سال جاری فشار مضاعفی بر روی آن قرار گرفته که اگر کادر فنی بتواند ریکاوری خوبی روی او انجام دهد، صالحی می تواند کار را برای سیرجان سخت کند.

جزیده اضافه نمود: تیم سیرجان در شرایط مسابقات لیگ، بازی های یکنواختی انجام داده و حتی در بازی های پرفشار با عملکرد بازیکنان باتجربه اش، نتایج خوبی به دست آورده است. شانس هر دو تیم 50-50 است و بازی فردا احتیاج به ریکاوری ذهنی و تفکر تیمی دارد. ممکن است بازی فردا پنج سته گردد. اگر ارومیه بتواند از فشار و استرس قهرمانی بیرون بیاید، می تواند جام را کسب کند. بهتر است هر دو تیم به جای قهرمانی، به عملکرد خوب در زمین فکر نمایند. این کار را برایشان راحت تر خواهد نمود.

وی در سرانجام گفت: اگر فرایند بازی ها را در طول فصل ارزیابی کنیم، تیم سیرجان از نظر آرامش و کار تیمی، شانس زیادی برای پیروزی بازی فردا خواهد داشت. سیرجان چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین دلیل نسبت به ارومیه آسوده تر است اما تیم شهرداری ارومیه سال هاست که برای قهرمانی کوشش می نماید، هزینه های سنگینی انجام داده و همین کار را برای آنها سخت می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1521

به "فشارروانی زیادی برارومیه حاکم است، شانس قهرمانی دوتیم برابرمی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشارروانی زیادی برارومیه حاکم است، شانس قهرمانی دوتیم برابرمی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید