عمان برای اولین بار به جام ملت های فوتسال آسیا صعود کرد

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا در منطقه غرب آسیا با دیدار امارات و عمان به انتها رسید. در این مسابقه عمان با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید و راهی جام ملت های آسیا شد. این اتفاق برای اولین بار در تاریخ فوتسال عمان می افتد.

عمان برای اولین بار به جام ملت های فوتسال آسیا صعود کرد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا در غرب آسیا به میزبانی بحرین برگزار گردید. از گروه اول این مسابقات کویت و بحرین و از گروه دوم هم لبنان و عربستان مستقیم به جام ملت ها صعود کردند. امارات و عمان تیم های سوم گروه هم در پلی آف با یکدیگر روبرو شدند که در نهایت عمان برنده این مسابقه شد تا پنج تیم صعود کننده به جام ملت ها در منطقه غرب آسیا معین شوند.

این مسابقات در منطقه آ.سه.آن و شرق آسیا در حال برگزاری است. مسابقات بخش آسیای مرکزی و جنوب آسیا هم به میزبانی ایران از امروز شروع می گردد.

مرحله نهایی جام ملت های آسیا در اسفندماه به میزبانی ترکمنستان برگزار می گردد. علاوه بر میزبان، صعود تیم های عربستان، کویت، بحرین، لبنان، عمان (غرب آسیا)، ایران و قرقیزستان (آسیای مرکزی - به واسطه همگروه بودن با ترکمنستان در مرحله مقدماتی) قطعی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 405

به "عمان برای اولین بار به جام ملت های فوتسال آسیا صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمان برای اولین بار به جام ملت های فوتسال آسیا صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید