طراحی جاده ویژه برای خودروهای خودران

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، جاده یادشده که حدود 65 کیلومتر طول دارد شهر دیترویت را به شهر آن آربور در ایالت میشیگان متصل می نماید.

طراحی جاده ویژه برای خودروهای خودران

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ و بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مقامات محلی ایالت میشیگان قصد دارند جاده هایی برای تردد خودروهای خودران در سرتاسر این ایالت تأسیس نمایند. خدمات تخصصی برای این کار از سوی شرکت Cavnue ارائه می گردد که از زیرمجموعه های سایدواک لبز وابسته به آلفابت است.

جاده یادشده توقف گاه هایی در دانشگاه میشیگان، فرودگاه دیترویت و ایستگاه مرکزی قطار میشیگان خواهد داشت. در این جاده حسگرها و ابزار متنوعی برای تبادل اطلاعات میان جاده و خودروهای خودران نصب می گردد.

مقامات ایالت میشیگان همچنین در حال مذاکره با شرکت های خودروسازی همچون فورد، جنرال موتورز، بی ام و، تویوتا و غیره برای طراحی استانداردهایی برای تسهیل ساخت جاده های ویژه خودروهای خودران در کل این ایالت هستند. تکمیل طراحی و عملیاتی سازی این طرح حدود 24 ماه به طول می انجامد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1139

به "طراحی جاده ویژه برای خودروهای خودران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی جاده ویژه برای خودروهای خودران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید