شکست سنگین آیفون 13 پرو مکس در برابر شیائومی 12S اولترا!

به گزارش مجله ویراپارس، گوشی های هوشمند گیمینگ ویژگی های عملکردی بیشتری را نسبت به دستگاه های غیرگیمینگ ارائه می دهند. با این حال، برخی از گوشی های پرچمدار با تجهیز به ویژگی های عملکردی فوق العاده، می توانند به عنوان یک گوشی گیمینگ نیز مورد استفاده قرار گیرند.

شکست سنگین آیفون 13 پرو مکس در برابر شیائومی 12S اولترا!

به گزارش خبرنگاران، گاه تست هایی طراحی می شوند که عملکرد گوشی های هوشمند را در هنگام بازی آزمایش می کنند. اخیرا پرچمدار رده بالای شیائومی 12S اولترا توانسته در یک تست گیمینگ در مقابل آیفون 13 پرو مکس پیروز شود.

به طور کلی گوشی های آیفون عملکرد بهتری نسبت به تلفن های اندرویدی ارائه می دهند. اما این بار تست بازی که از طریق تحلیلگری به نام Golden Reviewer اجرا شده است، نشان می دهد که شیائومی 12S اولترا گوشی گیمینگ بهتری نسبت به آیفون 13 پرو مکس است. این تحلیلگر معتقد است که پرچمدار شیائومی در میان تمامی گوشی های اندرویدی و گوشی های اپل، از رجحان قابل توجهی برخوردار است.

به نظر می رسد چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس دلیل اصلی پیروزی پرچمدار تازه اندرویدی باشد. این تراشه یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسل قبلی خود یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 و سایر تراشه ها است. آزمایش های اجرا شده نشان می دهند که شیائومی 12S اولترا با نرخ فریم بالاتر (به طور میانه 588 فریم در ثانیه) نسبت به سایر گوشی های هوشمند برتر سال 2022 کار می کند. همچنین در این تست کار با نرخ فریم بسیار بالا، سبب داغ شدن این گوشی هوشمند نشد.

شیائومی 12S اولترا پرچمداران اپل و سامسونگ از جمله آیفون 13 پرو مکس، آیفون SE 2022 و گلکسی اس 22 اولترا را در این مقایسه شکست داد. لازم به ذکر است آیپد مینی 6 که از چیپست A15 Bionic بهره می برد، نرخ فریم بالاتری نسبت به شیائومی 12S اولترا ارائه می دهد. پرچمدار تازه شیائومی سنسور دوربین اصلی بزرگتری نسبت به بیشتر گوشی ها دارد و با یک پنل 6.73 اینچی OLED و باتری 4860 میلی آمپری و با پشتیبانی از شارژ 67 واتی ارائه می شود. این گوشی هوشمند ویژگی های چشمگیری را ارائه می دهد و قیمتی در حدود 900 دلار دارد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2092

به "شکست سنگین آیفون 13 پرو مکس در برابر شیائومی 12S اولترا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین آیفون 13 پرو مکس در برابر شیائومی 12S اولترا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید