سرمربی کاردیف سیتی: یوفا باید بلغارستان را از رقابت های مقدماتی یورو حذف کند

به گزارش مجله ویراپارس، وارنوک گفت: یوفا باید تیم ملی بلغارستان را به دلیل شعار های نژادپرستانه هوادارانش از رقابت های مقدماتی یورو 2020 حذف کند.

سرمربی کاردیف سیتی: یوفا باید بلغارستان را از رقابت های مقدماتی یورو حذف کند

با تور بلغارستان از کشوری اروپایی دیدن کنید.

به گزارش ، طرفداران تیم ملی فوتبال بلغارستان در جریان بازی این تیم برابر انگلیس که در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو 2020 برگزار گردید، بازیکنان تیم ملی انگلیس را با شعار های نژادپرستانه هدف حمله قرار دادند.

نیل وارنوک سرمربی کاردیف سیتی اعتقاد دارد کسانی که بر علیه بازیکنان تیم ملی انگلیس شعار نژادپرستانه دادند، شایستگی دیدن فوتبال را ندارند.

وارنوک همچنین به نژادپرستی در فوتبال انگلیس اشاره نمود و گفت: هر چند که نژادپرستی در سال های اخیر کمتر شده، اما هنوز هم در فوتبال انگلیس به چشم می خورد؛ بنابراین ما هم بی تقصیر نیستیم. من به کشور های زیادی سفر کردم و می توانم بگویم ما درگیر نژادپرستی هستیم و برای مقابله با این مشکل به اندازه کافی کار نکردیم.

سرمربی 70 ساله کاردیف سیتی در ادامه گفت: در 10 سال گذشته اقدامات خوبی برای برخورد با نژادپرستی در فوتبال انگلیس اجرا شده، اما هنوز راه زیادی باقی مانده و باید مجازات های سخت تری برای نژادپرستی در نظر گرفته گردد.

او اضافه نمود: جریمه کردن بلغارستان کافی نیست و بلغارستان باید از مسابقات حذف گردد. افرادی که چنین شعار هایی دادند شایستگی تماشای فوتبال را ندارند و اگر پلیس بلغارستان توان مقابله با آن ها را ندارد، تنها راه این است که فیفا وارد عمل گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 393

به "سرمربی کاردیف سیتی: یوفا باید بلغارستان را از رقابت های مقدماتی یورو حذف کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی کاردیف سیتی: یوفا باید بلغارستان را از رقابت های مقدماتی یورو حذف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید