سایت فدراسیون فوتبال بحرین هک شد، سرود ایران طنین انداز شد

به گزارش مجله ویراپارس، بعضی طرفداران و علاقمندان به فوتبال ایران به دنبال بی احترامی اجرا شده از سوی طرفداران و بازیکنان بحرینی، سایت فدراسیون این کشور را هک کردند و سرود ایران را در صفحه اول قرار دادند.

سایت فدراسیون فوتبال بحرین هک شد، سرود ایران طنین انداز شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا را در شرایطی برابر بحرین واگذار کرد که در ابتدای این بازی تعدادی از بازیکنان و طرفداران بحرین هنگام پخش سرود ایران رفتارهای ناشایستی از خود نشان دادند و به سرود ایران توهین کردند.

به دنبال این اتفاق فدراسیون فوتبال و سایر نهادها اعتراض خود را به این اقدام بی ادبانه بحرینی ها نشان دادند. با این حال این انتها کار نبود و طرفداران وعلاقمندان به تیم ملی و کشور ایران اقدام تازه ای انجام دادند.

این عده سایت فدراسیون فوتبال بحرین را هک کردند و در صفحه نخست آن سرود مقدس جمهوری اسلامی را با فایل صوتی قراردادند تا پاسخ این بی احترامی و توهین بحرینی ها را بدهند.

در متنی که به زبان انگلیسی و فارسی بر روی سایت فدراسیون فوتبال بحرین قرار داده شده آمده است: ما هرگونه بی احترامی به ایران را بی پاسخ نمی گذاریم. امکانش نبود در استادیوم به سرود ملی ایران گوش کنیم. اکنون می توانید گوش کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 496

به "سایت فدراسیون فوتبال بحرین هک شد، سرود ایران طنین انداز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت فدراسیون فوتبال بحرین هک شد، سرود ایران طنین انداز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید