سامسونگ احتمالا تولید انبوه گلکسی S22 را آغاز کرده است

به گزارش مجله ویراپارس، با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز در رابطه با گوشی های سری گلکسی S22 در اختیار داریم، تقریبا می دانیم شرکت کره ای می خواهد آن ها را در ماه فوریه یعنی دومین ماه سال میلادی آینده رونمایی و راهی بازار کند. اما روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ تولید انبوه سری گلکسی S22 را آغاز کرده است.

سامسونگ احتمالا تولید انبوه گلکسی S22 را آغاز کرده است

گلکسی S22 و دو مدل پلاس و اولترا از آن قرار است سال آینده راهی بازار شوند. گوشی هایی که در رابطه با آن ها شایعه ها و خبرهای زیادی شنیده ایم اما در واقع خیلی مطمئن نیستیم کدام یک از آن ها قرار است به حقیقت تبدیل شود و کدام یک فقط یک شایعه است. با این حال یک سری موضوعات وجود دارد که از بابت آن ها مطمئن هستیم. بارزترین آن هم پردازنده است که گفته می شود اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 898 خواهد بود. پردازنده هایی که با توجه به اطلاعات کنونی، بر پایه لیتوگرافی 4 نانومتری تولید می شوند اما نمی دانیم آیا واقعا این اتفاق می افتد یا خیر.

درست مانند آنچه در رابطه با پردازنده سری گلکسی S22 می دانیم، در رابطه با دوربین، نمایشگر و سایر مشخصات این گوشی هم اطلاعات پراکنده ای در دسترس است. بنابراین نمی توانیم خیلی مطمئن باشیم چه پرچم دارانی قرار است در سال 2022 راهی بازار شوند. اما یک نکته مهم در این رابطه وجود دارد و آن هم تاریخ رونمایی و عرضه این گوشی هاست. طبق اطلاعاتی که روز گذشته به لطف وب سایت WinFuture منتشر شد، به نظر می رسد سامسونگ از همین حالا تولید انبوه این گوشی ها را آغاز کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، تولید انبوه تمام مدل ها که شامل گلکسی S22 (با شماره مدل SM-S901)، گلکسی S22 پلاس (SM-S906) و گلکسی S21 اولترا (SM-S908) می شوند آغاز کرده است. البته به طور دقیق تر باید بگوییم این فرایند از اواسط هفته گذشته آغاز شد و فعلا قطعات کوچک تر نظیر کابل ها را شامل می شود. همچنین گفته می شود گلکسی S22 اولترا که سامسونگ مشغول ساخت آن است برای بازار آمریکا خواهد بود و نه بازار بین المللی تا امسال هم مثل سال های گذشته، شاهد دو مدل متفاوت از یک پرچم دار سامسونگ باشیم.

طبق گزارش هایی که فعلا در اختیار داریم، به نظر می رسد سامسونگ می خواهد گلکسی S22 را اوایل سال آینده میلادی رونمایی و راهی بازار کند. بسیاری از افشاگران معروف حوزه فناوری روی این موضوع که رونمایی از این گوشی ها اواخر ماه ژانویه 2022 اتفاق می افتد اتفاق نظر دارند اما برخی از آن ها معتقدند شرکت کره ای احتمالا در دومین ماه سال یعنی در ماه فوریه قصد دارد از پرچم داران نو خود رونمایی کند. در هر صورت اختلاف بین این دو زمان یادشده خیلی زیاد نیست و نهایتا به یک ماه می رسد اما با در نظر گرفتن این موضوع که سامسونگ همین هفته گذشته تولید انبوه را آغاز کرده است شاید فرضیه دوم درست تر باشد.

سامسونگ غالبا تولید انبوه گوشی های پرچم دار خود را دو یا نهایتا سه ماه قبل از رونمایی رسمی آغاز می کرد و این یعنی باید انتظار داشته باشیم یکی دو ماه پس از آغاز سال میلادی پیش رو شاهد رونمایی از سری گلکسی S22 باشیم. اما یک موضوع دیگری هم که وجود دارد گلکسی S21 فن ادیشن است. سامسونگ قرار بود تابستان امسال از این گوشی رونمایی کند اما وجود مسائل فراوان باعث شد شرکت کره ای نتواند طبق برنامه های خود پیش برود و به همین علت مجبور شد رونمایی از آن را به سال 2022 موکول کند.

طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، گلکسی S21 فن ادیشن باید در رویداد CES 2022 رونمایی شود و این یعنی در ماه ژانویه باید منتظر ورود این گوشی به بازار باشیم. اگر این اتفاق رخ دهد، سامسونگ نمی تواند باز هم در همین ماه از سری گلکسی S22 رونمایی کند و به نظر می رسد اندکی باید بین آن ها فاصله باشد. به همین علت فوریه به نظر زمان منطقی تر و محتمل تری از ژانویه برای رونمایی از سری گلکسی S22 است. از طرفی شرایط گوشی های تاشوی سامسونگ هم بسیار خوب است و به همین علت سامسونگ با این زمان بندی می تواند هر آنچه برای ادامه سال مد نظر دارد رونمایی کند.

در رابطه با پرچم داران سری گلکسی S22 اگرچه اطلاعات زیادی در دسترس واقع شده است اما نمی توانیم خیلی روی شایعه ها مانور بدهیم چرا که هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نشده است. البته افشاگران معروفی نظیر Ice Universe از این بابت که سامسونگ در مدل گلکسی S22 اولترا از دوربین های قدرتمندتری استفاده خواهد کرد اطلاعاتی را منتشر کرده بودند که با توجه به سابقه خوبشان می توان تا حدودی به این گفته ها مطمئن بود اما با این حال همان طور که در ابتدای متن هم گفته شد، گل سر سبد مراسم آنپکد سال 2022، پردازنده ای خواهد بود که قرار است در این پرچم دارها استفاده شود.

این طور که به نظر می رسد، خبر همکاری سامسونگ با AMD کاملا جدی است و دو شرکت در حال حاضر در تلاش هستند اگزینوس 2200 را با تراشه گرافیکی ساخت AMD تولید کنند. این پردازنده قرار است در مدل هایی از گلکسی S22 که به خارج از بازار آمریکا و چین عرضه می شوند یا بهتر است بگوییم در بازارهای جهانی استفاده شود و اگر سامسونگ بتواند مسائل همیشگی سری اگزینوس را در این مدل حل نماید، شاید بتوانیم بگوییم برای اولین بار بعد از سال ها، شاهد عملکردی عالی از پرچم دارهای سامسونگ با تراشه اگزینوس خواهیم بود.

همچنین گفته می شود گلکسی S22 اولترا به عنوان بهترین و مجهزترین پرچم دار سال آینده سامسونگ قرار است با قلم S-Pen و مهم تر از آن، درگاهی برای تعبیه شدن این قلم راهی بازار شود. همان طور که احتمالا می دانید، سامسونگ رسما تولید سری گلکسی نوت را متوقف کرد و همین موضوع باعث خشم هواداران این سری محبوب شد. سامسونگ برای جبران این موضوع پشتیبانی از قلم را به سری گلکسی S21 اضافه کرد اما اسلاتی جهت نگه داری قلم برای هیچ یک از این گوشی ها در نظر گرفته نشد تا کاربران بیش از پیش ناامید شوند. این طور که به نظر می رسد، امسال داستان اندکی متفاوت تر خواهد بود و حداقل مدل اولترا با قابلیت سری گلکسی نوت راهی بازار می شود تا علاقه مندان به این سری هم بتوانند به محصولی شبیه به آنچه به آن علاقه داشتند دسترسی داشته باشند. به صورت کلی گفته می شود گلکسی S21 اولترا ظاهری شبیه به گوشی های سری نوت خواهد داشت اما دو مدل دیگر با طراحی الهام گرفته از سری آیفون 13 راهی بازار می شوند. با این حال باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید.

به نظر شما آیا تغییراتی که سامسونگ قرار است روی پرچم دارهای سری گلکسی S22 اعمال کند به این گوشی ها در تبدیل شدن به بهترین پرچم داران سال 2022 کمکی خواهد کرد؟

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2080

به "سامسونگ احتمالا تولید انبوه گلکسی S22 را آغاز کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ احتمالا تولید انبوه گلکسی S22 را آغاز کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید