رندرهای لو رفته از وان پلاس نورد N20 طراحی کاملا جدیدی را نشان می دهند

به گزارش مجله ویراپارس، سال گذشته وان پلاس نورد N10 معرفی گردید که یک میان رده ارزان بود. حالا این شرکت در حال آماده سازی نسل دوم این گوشی موسوم به وان پلاس نورد N20 است که به لطف رندرها و مشخصات فاش شده می توانیم به ویژگی های مختلف آن بپردازیم.

رندرهای لو رفته از وان پلاس نورد N20 طراحی کاملا جدیدی را نشان می دهند

در مقایسه با دیگر گوشی های وان پلاس، این گوشی طراحی منحصربه فردی دارد. اول از همه باید باید لبه های صاف بدنه اشاره کنیم که مشابه آیفون های نو است. در سمت راست بدنه دکمه پاور تعبیه شده ولی دکمه های تنظیم صدا و درگاه سیم کارت هم در سمت چپ بدنه قرار دارند. در بخش پایینی هم می توانیم جک هدفون، پورت USB-C، میکرفون و حفره های اسپیکر را مشاهده کنیم. در بخش فوقانی بدنه هم یک هدفون دیگر به منظور کاهش صدای محیط قرار گرفته است.

دوربین سلفی در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر تعبیه شده و اگرچه اطراف این نمایشگر حاشیه های باریکی دیده می گردد، ولی کاربران این گوشی در بخش پایینی این نمایشگر با حاشیه ضخیمی روبه رو خواهند شد. در پنل پشتی 3 دوربین اصلی دیده می گردد که با فاصله نسبت به یکدیگر و بدون قرارگیری روی یک ماژول، بر روی پنل پشتی تعبیه شده اند.

بر اساس اعلام افشاگری که این تصاویر را منتشر نموده، وان پلاس نورد N20 از نمایشگر امولد 6.43 اینچی تخت بهره می برد که زیر آن حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. گفته می گردد چیپست اسنپدراگون 695 که به تازگی معرفی شده، به عنوان قلب تپنده این گوشی انجام وظیفه می نماید.

درباره دوربین ها هم گویا دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 48 مگاپیکسلی است و در کنار آن دو دوربین 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. بعلاوه کاربران برای ثبت عکس های سلفی می توانند از دوربین 16 مگاپیکسلی بهره ببرند. ابعاد این گوشی 159.8 در 73.1 در 7.7 میلی متر است که البته با احتساب دوربین های اصلی، ضخامت بدنه به 9.6 میلی متر می رسد. برای مقایسه باید بگوییم که وان پلاس نورد N10 همراه با نمایشگر 6.49 اینچی LCD و اسنپدراگون 690 راهی بازار شد. نورد N10 از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می برد و در کنار آن دوربین های اولترا واید، ماکرو و سنسور سیاه وسفید قرار دارند.

اگرچه به احتمال زیاد وان پلاس نورد N20 با همین طراحی خواهد بود، اما این احتمال هم وجود دارد که رندرهای منتشر شده مربوط به وان پلاس CE2 باشد. اگرچه تاریخ معرفی این گوشی هنوز فاش نشده، ولی با توجه به مجوزهای ارائه شده برای آن در آینده نزدیک شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود.

منبع: 91Mobiles

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1880

به "رندرهای لو رفته از وان پلاس نورد N20 طراحی کاملا جدیدی را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای لو رفته از وان پلاس نورد N20 طراحی کاملا جدیدی را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید