دلجویی از نویسنده کانادایی، گالووی خسارت 167 هزار دلاری می گیرد

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که استیون گالووی دو سال پیش از دانشگاه بریتیش کلمبیا اخراج و در جامعه نویسندگان کانادایی جنجالی بزرگ در این زمینه ایجاد شد، اکنون با برطرف اتهام آزار جنسی، دادگاه بریتیش کلمبیا که با پذیرش این اتهام وی را برکنار نموده بود موظف به پرداخت غرامتی 167 هزار دلاری به وی شده است.

دلجویی از نویسنده کانادایی، گالووی خسارت 167 هزار دلاری می گیرد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

در حکمی که دیروز از سوی دادگاه صادر شد اعلام شد حکم اخراج وی از دانشگاه که سال پیش اجرا شد نادرست بوده و دانشگاه حق نداشت پیش از اثبات محکومیت وی، موجب رسوایی وی در جامعه گردد و به همین دلیل محکوم به پرداخت غرامت است.

گالووی در نوامبر 2015 متهم به رفتار نادرست اخلاقی در دانشگاه شد و تابستان سال بعد از دانشگاه اخراج شد.

اخراج این نویسنده از دانشگاه و علنی شدن این رسوایی در جامعه ادبی کانادا جنجال بزرگی ایجاد نموده بود و در نامه ای به امضای 80 نویسنده، چهره های برجسته ادبی چون مارگارت آتوود و یان مارتل خواهان رسیدگی به این مساله شده و رفتار دانشگاه را محکوم نموده بودند.

همان زمان گفته شد همه این مسایل از ادعای دانشجویی آغاز شد که سابقه خلافکاری های متعدد داشت و بعد نیز از این استاد عذرخواهی و حرف هایش را تعدیل نموده بود.

استیون گالووی 42 ساله، نویسنده رمان ویلونسل نواز سارایوو رییس برنامه نویسندگی خلاق دانشگاه بریتیش کلمبیا تا نوامبر 2015 بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 399

به "دلجویی از نویسنده کانادایی، گالووی خسارت 167 هزار دلاری می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلجویی از نویسنده کانادایی، گالووی خسارت 167 هزار دلاری می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید