دربی شمال در روز افتتاح ورزشگاه وطنی

به گزارش مجله ویراپارس، در یکی از مهمترین دیدار های هفته سوم لیگ برتر فوتبال، فردا تیم نساجی میزبان ملوان است.

دربی شمال در روز افتتاح ورزشگاه وطنی

هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فردا پنجشنبه 3 شهریور 1401 با برگزاری چهار دیدار در شهر های مختلف آغاز می شود و روز جمعه با برگزاری چهار دیدار دیگر به پایان می رسد.

در یکی از دیدار های هفته سوم، تیم نساجی مازندران از ساعت 20 فردا پنجشنبه 3 شهریور در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان تیم ملوان بندر انزلی است.

نساجی فصل گذشته به علت نامناسب بودن چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر مجبور شد خارج از خانه بازی کند و در این فصل هم، بازی نخست خود در هفته اول را که میزبان بود در اصفهان از تیم مس رفسنجان میزبانی کرد، اما در هفته سوم که نساجی باید از تیم ملوان میزبانی کند ورزشگاه شهید وطنی به گفته مسئولان برای برگزاری بازی های خانگی آماده شده است.

ثلاثی نمانیده ویژه استاندار مازندران گفت: ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر روز پنجشنبه 3 شهریور قبل از بازی نساجی و ملوان، با حضور وزیر ورزش به طور رسمی افتتاح می شود و می تواند میزبان بازی های خانگی تیم نساجی باشد.

تیم نساجی که پنجمین دوره حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند در هفته نخست این رقابت ها به علت آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان تیم مس رفسنجان بود که این بازی با نتیجه مساوی 1 بر 1 به پایان رسید.

در هفته دوم در همان ورزشگاه نقش جهان اصفهان مهمان سپاهان بود که با وجود نمایش خوب، با نتیجه 2 بر 1 مغلوب زردپوشان شد.

جدال دیدنی نساجی و ملوان در دربی شمالاما در هفته سوم تیم نساجی باید در دیداری حیثیتی به مصاف ملوان بندر انزلی از تیم های قدیمی و ریشه دار و پرهوادار کشور برود که امسال پس از چند سال دوباره به لیگ برتر برگشته.

دیدار دو تیم قدیمی کشور همیشه دارای حساسیت های خاص خودش هم بوده و به نوعی دربی شمال محسوب می شود و از جذابیت های خودش برخوردار است.

به گفته مسئولان قرار است این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود که در این صورت، علاقمندان فهیم فوتبال در دو شهر فوتبالی قائم شهر و انزلی امیدوارند یک بازی خوب و تماشاگر پسند ببینند.

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2114

به "دربی شمال در روز افتتاح ورزشگاه وطنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی شمال در روز افتتاح ورزشگاه وطنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید