دانشجوی خارجی دانشگاه تبریز: ایران کشور خوبی برای ادامه تحصیل است

به گزارش مجله ویراپارس، دانشجوی خارجی دانشگاه تبریز گفت: از اینکه ایران را برای تحصیل انتخاب کردم، راضی هستم.

دانشجوی خارجی دانشگاه تبریز: ایران کشور خوبی برای ادامه تحصیل است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ایگیرانزا پاتی ینس، دختری است از کشور بروندی قاره افریقا برای ادامه تحصیل به ایران آمده، او در رشته زیست شناسی سلول ملکولی مقطع کارشناسی دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل است و همین موضوع موجب شد تا با او درباره چگونگی تحصیل در ایران تبادل نظر کنیم.

ایگیرانزا پاتی ینس در این تبادل نظر با اشاره به انتخاب ایران برای ادامه تحصیل توضیح داد: بعد از قبولی در کنکور با توجه به اینکه امتیاز خوبی آورده بودم، توانستم پلای (اقدام برای ادامه تحصیل در خارج از کشور) کنم و در کشور ایران مشغول به تحصیل شدم.

دانشجوی خارجی دانشگاه تبریز گفت: از این که ایران را برای تحصیل انتخاب کردم راضی هستم، اما در خصوص رشته ای که می خوانم، خیلی راضی نیستم. چون ابتدا فکر می کردم رشته زیست شناسی سلول ملکولی در خصوص پزشکی است، اما بعد فهمیدم این رشته جزو رشته های علوم طبیعی است.

وی در ادامه گفت: در این مدت که در ایران بودیم به شهر تبریز، تهران و اصفهان رفتم و به نظرم بنا های تاریخی اصفهان خیلی زیبا است.

ایگیرانزا پاتی ینس با اشاره به زندگی در خوابگاه گفت: من در خوابگاه با چند دانشجوی خارجی دیگر هم اتاقی هستم و سعی کردیم با دانشجویان دیگر ارتباط بگیریم و ارتباط خوبی هم بین ما ایجاد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 868

به "دانشجوی خارجی دانشگاه تبریز: ایران کشور خوبی برای ادامه تحصیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی خارجی دانشگاه تبریز: ایران کشور خوبی برای ادامه تحصیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید