خبرنگاران حسینی: با جان و دل مقابل استقلال بازی کردیم

به گزارش مجله ویراپارس، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در روزی که بازیکنان ذوب آهن با جان و دل بازی کردند توانستیم یک برد ارزشمند و شیرین را به دست آوریم.

خبرنگاران حسینی: با جان و دل مقابل استقلال بازی کردیم

به گزارش خبرنگاران،مجتبی حسینی در نشست خبری پس از سرانجام بازی ذوب آهن اصفهان مقابل استقلال که با نتیجه 2 بر صفر به سرانجام رسید در جمع خبرنگاران گفت: در روزی که بازیکنان ذوب آهن با جان و دل بازی کردند توانستیم یک برد ارزشمند و شیرین را به دست آوریم.

وی اضافه کرد: در استادیوم آزادی کمترین موقعیت را به استقلال که یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران است دادیم که این موضوع قابل ستایش است.

سرمربی ذوب آهن اعلام نمود: درگیری خاصی در کنار نیمکت وجود نداشت و سوء تفاهمی بود که خیلی سریع رفع شد.

حسینی با اشاره به مصدومیت حدادی فر، توضیح داد: قاسم حدادی فر یکی از بزرگان فوتبال ایران است و صندلی ویژه ای در ذوب آهن دارد و به طور حتم پس از سرانجام مصدومتیش به جمع ما باز خواهد گشت.

وی تاکید نمود: همه کوشش ما بر این است در ادامه فصل نتایج خوبی را که در هفته های اخیر گرفته ایم ادامه بدهیم و در جدول چند پله صعود داشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن در سرانجام گفت: ما در4 بازی پشت سر هم بیرون از خانه هستیم، مشهد، آزادی، سیرجان و دوباره استادیوم آزادی مقابل استقلال.این کار ما را سخت می نماید ولی قطعا ما با همت بازی خواهیم کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1668

به "خبرنگاران حسینی: با جان و دل مقابل استقلال بازی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حسینی: با جان و دل مقابل استقلال بازی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید