بازسازی ویلا: خانه خود را با ایده های تزیین مبل گوشه ای بازسازی کنید

به گزارش مجله ویراپارس، مبل گوشه ای یا مبل L به علت طراحی های مدرن ، ویژگی های کاربردی و سایر مزایا ، جزو پرطرفدارترین ست های مبل اخیر در دکوراسیون منزل است. یکی از مهم ترین ویژگی های ست مبل ال به عنوان یکی از مهم ترین مبلمان اتاق نشیمن و سالن ، نحوه چیدمان آن است که در این مقاله به آن می پردازیم.

بازسازی ویلا: خانه خود را با ایده های تزیین مبل گوشه ای بازسازی کنید

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مبل گوشه ای یا L از جمله مبل های راحتی بوده که با انواع اتاق های مختلف به ویژه اتاق های کوچک و باریک سازگاری دارند. اگر مبل های گوشه ای به درستی در فضای داخلی قرار گرفته باشند و به وسیله عناصر مکمل مختلف پشتیبانی شوند ، بدون شک به شما این امکان را می دهند که محیطی مانند رویاهای خود را در خانه خود داشته باشید.

در هنگام خرید مبل گوشه ای باید نیازها به درستی تعیین شود و مناسب ترین ست گوشه با مقدار اتاق و سبک دکوراسیون غالب انتخاب شود. در ادامه به نکات اصلی که هنگام خرید مبل گوشه ای برای منزل باید به آن توجه کنید می پردازیم.

پیشنهادات تزیین مبل گوشه ای برای ظرافت به خانه شما

چیدمان مبل گوشه ای یکی از مسائل مهم اخیر است ، به خصوص برای افرادی که می خواهند تمام وسایل خانه شان منعکس نماینده سبک آنها باشد. زیرا مبل های گوشه ای که یکی از شیک ترین گزینه های مبلمان امروزی هستند و علاوه بر ایجاد راحتی ، به صرفه جویی در فضا و رنگ دادن به دکوراسیون منزل یاری می نمایند.

شال مبل به عنوان یک اکسسوری

شال یا روکش مبل گوشه ای را می توان نمونه ای از عناصر دکوراسیونی دانست که اخیراً بر محبوبیت آن افزوده شده است. روکش های مبل که کاربرد بسیار کاربردی به خصوص در جایگاه های L و U شکل دارند ، در کوتاه مدت از کثیف شدن مبلمان شما جلوگیری می نمایند و حالت زیبایی از خود نشان می دهند. شما می توانید شال مبل را به روش های مختلف روی جایگاه خود قرار دهید؛

کل مبل را می توانید با یک شال پهن بپوشانید. به این ترتیب از ریختن هر چیزی روی مبل خود یا آسیب دیدن پارچه آن و بعلاوه ایجاد ظاهری تزئینی جلوگیری می نمایید.

ایده دیگری که می توانید از شال مبل برای تزیین مبل گوشه ای بهره ببرید این است که شال را به صورت پراکنده روی مبل بگذارید.

علاوه بر این می توانید شال مبل را که به شکل مثلث یا مستطیل تا نموده اید ، از بالای مبل به پایین آویزان کنید. اگر فکر می کنید این کار باعث ایجاد ظاهر نامرتب می شود ، قسمت آویزان را زیر اسفنج در قسمت نشیمنگاهی خود قرار دهید.

کوسن های شیک و تزئینی

دیگر از پیشنهادات دکوری که می توانید برای تزیین مبل گوشه ای در نظر بگیرید ، قرار دادن کوسن و بالش روی مبل است که می تواند با سبک و سیاق مبل شما سازگار باشد.

اگر مبل گوشه ای که برای منزل خود انتخاب نموده اید از یک رنگ تشکیل شده است ، می توانید از کوسن هایی با رنگ متضاد بهره ببرید. برای مثال بالش های طرح دار را انتخاب کنید تا محیطی پرانرژی تر روی مبل های با رنگ روشن مانند بژ و کرم ایجاد نمایید.

علاوه بر این ، بالش های تزئینی با رنگ های روشن تر و در صورت امکان تک رنگ برای انواع مبل گوشه ای مانند قرمز ، سرمه ای ، سبز ظاهر بهتری ایجاد می نماید.

با انتخاب بالش هایی که با سایر وسایل خانه سازگار باشد ، دکوراسیون مبل گوشه ای را تکمیل کنید.

فرش با ضلع مکمل

شاید در نگاه اول به این فکر کنید که فرش چه ربطی به دکوراسیون مبل گوشه ای دارد ، اما فرش از مهم ترین اجزای مکمل در دکوراسیون منزل است. به همین علت می توانید هنگام تزیین مبل گوشه ای در اتاق نشیمن خود از فرش به عنوان یک وسیله یاریی بهره ببرید.

ابتدا باید فرشی مناسب با رنگ و سبک مبل گوشه ای برای فضای داخلی که مبل را در آن قرار می دهید انتخاب کنید. اگرچه بیشتر مبل های گوشه ای دارای رگه هایی از سبک مدرن هستند ، اما اگر مبل های گوشه ای کلاسیک را ترجیح می دهید ، به شما توصیه می کنیم به جای فرش های طرح دار و پیچیده ، یک فرش ساده و شیک را انتخاب کنید.

اگر فکر می کنید اتاقی که در حال تزئین آن هستید به مقدار کافی بزرگ نیست ، باید فرش را درست جلوی مبل گوشه ای قرار دهید. با این حال توصیه می کنیم هنگام انتخاب فرش به این نکته توجه کنید که آیا عرض آن برای رفتن به زیر جایگاه کافی نیست و اجازه می دهد کف اتاق دیده شود یا خیر. بنابراین اتاق شما جادارتر به نظر می رسد و مبل گوشه ای شما جلوه می نماید.

میز وسط و عسلی با ویژگی های کاربردی

میزهای وسط و عسلی به عنوان یکی از شیک ترین مکمل های دکوراسیون منزل از اقلام کاربردی هستند که به لطف ویژگی های کاربردی خود راحتی را به خانه ها می آورند.

به همین علت ، این میزها را می توان به عنوان نمونه هایی از انواع مبلمان معرفی کرد که در دکوراسیون مبل گوشه ای استفاده می شوند تا هم راحتی و هم ظرافت را ارائه دهند.

میزهای وسط و عسلی مناسب هم برای سبک مبل گوشه ای و هم برای فضای کلی خانه ، تکمیل نماینده دکوراسیون مبل گوشه ای خواهند بود. وقتی روی مبل گوشه ای خود دراز کشیده اید و جلوی تلویزیون چیزی دیدن می کنید ، می توانید از عملکرد این میزهای تودرتو بهره ببرید.

به خصوص اگر تکیه گاه مبل گوشه ای شما به مقدار کافی پهن نیست ، حتما به شما توصیه می کنیم که از میزهای عسلی تودرتو برای اتاق خود بهره ببرید. این میزها که نه تنها مبل های شما را برجسته می نمایند ، بلکه تأثیر مثبتی بر فضای عمومی خانه خواهند داشت.

پاف های مدرن و شیک

گرچه در گذشته معمولاً پاف ها که یکی از اساسی ترین مکمل های دکوراسیون داخلی هستند برای میزهای آرایش استفاده می شد ، اما امروزه به علت کاربرد این نوع مبلمان در اتاق نشیمن به کرات دیده می شود.

با این که انواع مبل گوشه ای کاملاً راحت هستند ، اما در مواردی که نشیمنگاه کافی نیست ، پاف ها می توانند به یاری شما آمده و راحتی را که در پی آن هستید به خانه های شما بیاورند.

از پاف هایی که طراحی آن ها با سبک مبل گوشه ای شما هماهنگ است ، به عنوان یک مبلمان اضافی که می توانید پاهایتان را روی آن دراز کنید و لذت ببرید ، یا می توانید از آن ها به عنوان میز عسلی نیز بهره ببرید.

از طرفی پاف ها را می توان به عنوان ماژول مبل گوشه ای به عنوان یک وسیله تزئینی استفاده کرد که اخیراً بسیار محبوب شده است. می توانید کاری کنید که مبل گوشه ای یک انتقال بین ماژول های دیگر ایجاد کند.

منبع: اتاق
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2072

به "بازسازی ویلا: خانه خود را با ایده های تزیین مبل گوشه ای بازسازی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: خانه خود را با ایده های تزیین مبل گوشه ای بازسازی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید