جشن قهرمانی لیگ برتر فوتسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون میهمان

به گزارش مجله ویراپارس، سازمان لیگ فوتسال قصد دارد مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کند.

جشن قهرمانی لیگ برتر فوتسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون میهمان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان روز جمعه در شهر تبریز در حالی برگزار خواهد شد که تیم مس در صورت پیروزی در این بازی برای سومین بار پیاپی به مقام قهرمانی لیگ خواهد رسید.

بر همین اساس سازمان لیگ فوتسال تصمیم دارد در صورت پیروزی تیم مس در دیدار روز جمعه، مراسم جشن قهرمانی را به صورت خاص و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کند.

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با خبرنگاران درباره مراسم جشن قهرمانی، شرح داد: طبیعتاً جام قهرمانی را این هفته به تبریز خواهیم برد و در صورت قهرمانی مس سونگون، مراسم اهدای جام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی همچنین در مورد اینکه آیا میهمانی از فدراسیون فوتبال در مراسم اهدای جام حضور خواهد داشت یا خیر؟، گفت: خیر! فعلاً هیچ کس به مراسم دعوت نشده است.

دیدار رفت تیم های مس سونگون و گیتی پسند با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم مس به پایان رسید و دیدار برگشت این دو تیم نیز ساعت 18 روز جمعه برگزار خواهد شد. تیم قهرمان باید دو برد، از سه مسابقه کسب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1079

به "جشن قهرمانی لیگ برتر فوتسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون میهمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن قهرمانی لیگ برتر فوتسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون میهمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید