جشنواره سفره ایرانی اوایل سال آینده برگزار می گردد

به گزارش مجله ویراپارس، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه جشنواره سفره ایرانی اوایل سال آینده برگزار می گردد، گفت: این جشنواره با حضور 31 استان و برگزیدگان جشنواره های منطقه سفره ایرانی برگزار می گردد.

جشنواره سفره ایرانی اوایل سال آینده برگزار می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا در سال 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مرتضی رحمانی موحد امشب در آئین اختتامیه جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری با بیان اینکه این جشنواره نماد همبستگی تعاون و هم افزایی بخش های صنعتی، گردشگری است که می توان با بهره گیری از ظرفیت های نهفته این صنعت به پایداری و توسعه صنعت گردشگری یاری کرد، گفت: آنچه در سیاست ها و اهداف سلسله جشنواره های سفره ایرانی پیش بینی نموده ایم در منطقه اصفهان به خوبی اجرا شد.

وی با بیان اینکه جشنواره سفره ایرانی پل ارتباطی بین 3 حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ایجاد نموده است اضافه نمود: در حوزه میراث فرهنگی غذای ایرانی در لیست میراث ناملموس قرار گرفته است و ما مجموعه اطلاعات فنی غذای ایرانی را آماده نموده ایم و در حوزه گردشگری نیز صنعت غذا از صندلی مهمی برخوردار است که غذای ایرانی می تواند یکی از جاذبه های گردشگری باشد و همچنین در حوزه صنایع دستی، هنرهای سنتی ما به غنای سفره ایرانی یاری شایانی می نماید.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه ما به دنبال تحقق نگاه جهانی در سفره ایرانی هستیم توضیح داد در گام بعدی در سال آینده استانداردها و ضوابط سفره ایرانی برای پذیرایی بهتر از گردشگران تدوین می گردد.

وی با بیان اینکه جشنواره سفره ایرانی اوایل سال آینده برگزار می گردد، گفت: این جشنواره با حضور 31 استان و برگزیدگان جشنواره های منطقه سفره ایرانی برگزار می گردد که نماد استاندارد غذای ایرانی نیز در این جشنواره رونمایی می گردد.

به گزارش خبرنگاران در آئین اختتامیه جشنواره سفره ایرانی فرهنگی گردشگری از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 704

به "جشنواره سفره ایرانی اوایل سال آینده برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره سفره ایرانی اوایل سال آینده برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید