جریانات مختلف فکری شور ویژه ای در انتخابات پیش رو ایجاد نمایند

به گزارش مجله ویراپارس، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو می تواند پاسخ مناسبی به کسانی باشد که این ملت را تحریم نموده و مشکلاتی را برای آنها ایجاد کردند.

جریانات مختلف فکری شور ویژه ای در انتخابات پیش رو ایجاد نمایند

محمد کاظمی در گفت وگو با خبرنگاران، در ارزیابی از طیف های ثبت نام نموده برای انتخابات مجلس یازدهم و اینکه کدام یک از این طیف ها پیروز انتخابات خواهند بود؟ گفت: تمام این ها به عملکرد شورای نگهبان در آنالیز صلاحیت ها بستگی دارد. تعداد قابل توجهی از نیروهای موسوم به جریان اصلاح طلب در سراسر کشور ثبت نام کردند. مصالح و منافع کشور ایجاب می نماید که این افراد که قانون اساسی، نظام اسلامی و ولایت فقیه را قبول دارند، دلسوز نظام بوده و کنار سفره انقلاب هستند تایید صلاحیت شوند تا ما بتوانیم شاهد مجلسی متشکل از همه سلیقه های فکری موجود در کشور باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس اضافه نمود: امیدواریم که با توجه به مسائل و شرایط خاص امروز کشور، صلاحیت ها در حد وسیعی تایید گردد تا بتوانیم شاهد انتخابات خوبی باشیم.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار کرد: اگر انتخابات پرشور و با استقبال باشد، که قطعا هم این چنین خواهد بود ما مجلسی متشکل از همه سلیقه ها و جریانات فکری موجود در نظام جمهوری اسلامی را شاهد خواهیم بود. چرا که افکار و سلیقه های مختلف در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی موثرتر خواهد بود.

کاظمی در سرانجام تاکیدکرد: امیدواریم جریانات فکری بتوانند شور ویژه ای در این انتخابات ایجاد نمایند بخصوص باید توجه کنیم ما در شرایط خاصی قرار داریم. حضور گسترده مردم در این انتخابات می تواند پاسخ مناسبی به کسانی باشد که این ملت را تحریم نموده و مشکلاتی را برای آنها ایجاد کردند.

اتنهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 654

به "جریانات مختلف فکری شور ویژه ای در انتخابات پیش رو ایجاد نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریانات مختلف فکری شور ویژه ای در انتخابات پیش رو ایجاد نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید