تصاویر ، بشقاب پرنده چینی هم رونمایی شد!

به گزارش مجله ویراپارس، یک هواگرد عمود پرواز کاملا نو در چین به آسمان رفته، اما این هواگرد شبیه هیچ یک از هواپیماهای ساخته شده به دست بشر نیست. این هواپیما در واقع بیشتر شبیه بشقاب پرنده ای است که گویی مستقیم از تخیلات ذهنی بشر سر به بیرون آورده است.

تصاویر ، بشقاب پرنده چینی هم رونمایی شد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه سان، این هواپیما نیست، و مطمئنا پرنده یا مردی با شنل نیست، در عوض، اولین هواپیمای ساخته شده شبیه به بشقاب پرنده است. اما این هواپیما به جای اینکه زاییده فکر مریخی ها باشد، به وسیله دانشمندان چینی مهندسی شده است.

به گزارش رسانه محلی شنژن پیجز، اولین هواپیمای سرنشین دار برقی عمود پرواز دنیا از شنژن چین پرواز کرد. این هواپیما که به وسیله شرکت علوم و فناوری اشیا پرنده ناشناس شنژن ساخته شده است، اما روند طراحی و ساخت این بشقاب پرنده سریع نبوده و در سه سال گذشته در حال توسعه بوده است.

فن این بشقاب پرنده دارای مجرای شش سوراخه با 12 تیغه پروانه برای رسیدن به ارتفاع 200 متری، حداکثر سرعت 50 کیلومتر در ساعت و زمان پرواز 15 دقیقه است. این بشقاب پرنده حتی می تواند روی آب فرود بیاید، البته فرود آن باید به آهستگی انجام گیرد.

این هواپیمای آبی - خاکی بعلاوه می تواند به وسیله یک خلبان یا به صورت مستقل به پرواز در آید. این هواگرد شگفت انگیز چینی به صورت عمودی بلند می گردد و فرود می آید، درست مانند کاری که به اعتقاد انسان ها بشقاب پرنده ها انجام می دهند. با این حال، این هواگرد عجیب هنوز جایگزین جت های شخصی یا تاکسی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • منشا نورهای مرموز در فضا چه بود؟ | نگرانی از حضور بشقاب پرنده ها در اطراف زمین

شنژن پیجز در گزارش خود آورده است: در حال حاضر این محصول بیشتر برای گردشگری و پرواز بر فراز نقاط دیدنی و اجراهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد و ثبت اختراعات دنیای را نیز به دست آورده است. بنابراین، در حال حاضر، برای کسانی که می خواهند سفر یا سفرهای نسبتا طولانی داشته باشند، دور از دسترس است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2246

به "تصاویر ، بشقاب پرنده چینی هم رونمایی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، بشقاب پرنده چینی هم رونمایی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید