آنالیز موضوعات مربوط به تله کابین ارومیه

به گزارش مجله ویراپارس، موضوعات مربوط به تله کابین ارومیه با حضور نمایندگان دستگاه های متولی استان آذربایجان غربی آنالیز شد.

آنالیز موضوعات مربوط به تله کابین ارومیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، روز گذشته 24 مهر 97 با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان و نمایندگان دستگاههای اجرایی آذربایجان غربی در محل سالن جلسات این اداره کل موضوعات مربوط به تله کابین ارومیه آنالیز شد.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی استان در این جلسه، پروژه تله کابین ارومیه را یکی از جاذبه های گردشگری ارومیه و آذربایجان غربی معرفی کرد و گفت: تمام سعی و کوشش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از آغاز این پروژه تاکنون براین بوده تا بتواند موانع احتاقتصادی را از سر راه برداشته و پروژه را به انجام برساند.

جباری توضیح داد: اذهان عمومی و مردم ارومیه منتظر اتمام پروژه و آغاز بهره برداری از آن به عنوان یک جاذبه تفریحی و گردشگری هستند و ما متولیان امر باید برای آغاز حرکت تله کابین از تمام توان خود استفاده کنیم.

او اظهار کرد: تاکنون استانداری و تمام دستگاههای اجرایی استان نقش خود را در مورد این پروژه بخوبی ایفا نموده اند و در ادامه جهت نیز آماده هرگونه همکاری هستند، باید شرکت مجری پروژه نیز تحرک بیشتری از خود نشان داده و زمان را از دست ندهد.

عادل حسینی مدیر عامل جدید شرکت هزاره غرب (مجری پروژه تله کابین ارومیه) نیز به بعضی از مسائل گذشته پروژه اشاره نموده و قول مساعد داد تا نسبت به آغاز عملیات جدید و پیشرفت فیزیکی پروژه اقدامات لازم را اجرایی کند.

در ادامه جلسه نمایندگان دستگاههای اجرایی متولی این پروژه نیز به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته و آمادگی خود را برای سرعت بخشیدن به روند فیزیکی پروژه اعلام کردند.

در خاتمه این جلسه مقرر شد مدیر عامل جدید شرکت هزاره غرب برنامه زمان بندی فعالیت های آن شرکت به همراه برآورد اقتصادی مورد احتیاج پروژه را ظرف یک هفته به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ارائه نموده و سرمایه گذار خارجی پروژه نیز ضمن حضور در جلسه آینده نسبت به ارائه گزارش های لازم اقدام کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 279

به "آنالیز موضوعات مربوط به تله کابین ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز موضوعات مربوط به تله کابین ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید