برانکو می تواند راحت از پرسپولیس برود، سیدجلال ستاره دربی بود

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران حمیدرضا گرشاسبی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال تهران در استادیوم آزادی گفت: بازی خوبی نبود، هر دو تیم محتاط به زمین آمدند، هم استقلال و هما تمام توان خود را برای برد به کار بستیم. ما چند موقعیت هم داشتیم که متاسفانه با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

برانکو می تواند راحت از پرسپولیس برود، سیدجلال ستاره دربی بود

وی تاکید نمود: سید جلال ستاره میدان بود و امیدوارم به تیم ملی دعوت گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت ماهینی گفت: او قبل از بازی هم مشکل داشت ولی دکترها او را با کوشش زیاد به بازی رساندند. متاسفانه اواخر نیمه اول بازی دچار مصدومیت شد اما هنوز وضعیت مصدومیت او کاملا تعیین نیست.

وی در خصوص مسائل ارزی پرسپولیس هم گفت: متاسفانه با این شرایط کمر ما شکسته است. وضعیت دلار بسیار بغرنج گردیده و باید به شما بگویم برانکو تا به امروز مردانگی از خود نشان داد. برانکو می تواند به راحتی برود اما او تیمش را دوست دارد و می خواهم با پرسپولیس، قهرمان اسیا گردد.

گرشاسبی در پاسخ به این سئوال که شما از کادر فنی تیم ملی گله مند بودید که برای تماشای بازی های پرسپولیس به استادیوم نمی آیند، اضافه نمود: خوشحالم از اینکه آینها (مربیان تیم ملی) امروز به استادیوم آمدند، امیدوارم بازی سیدجلال را دیده باشند و بدانند که او ستاره پرسپولیس در این دیدار بود.

گرشاسبی در سرانجام گفت: روز یکشنبه به قطر خواهیم رفت تا از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم و امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای جمهوری اسلامی ایران باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 57

به "برانکو می تواند راحت از پرسپولیس برود، سیدجلال ستاره دربی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو می تواند راحت از پرسپولیس برود، سیدجلال ستاره دربی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید