بارش پراکنده باران در ارتفاعات بعضی استان ها، جوی پایدار در بیشتر منطقه ها کشور

به گزارش مجله ویراپارس، کارشناس هواشناسی گفت: سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات مازندران، هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می گردد.

بارش پراکنده باران در ارتفاعات بعضی استان ها، جوی پایدار در بیشتر منطقه ها کشور

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه مالی خبرنگاران، با بیان اینکه در پنج روز آینده در بیشتر منطقه ها کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است گفت: امشب و فردا در ارتفاعات مازندران، شرق تهران و زاگرس مرکزی، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی شرح داد: سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات مازندران، هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیائیان با بیان اینکه روز پنجشنبه در اغلب منطقه ها کشور جوی پایدار حاکم است اضافه کرد: امشب و فردا در برخی ساعات در نیمه شرقی کشور افزایش سرعت وزش باد، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد. دوشنبه و سه شنبه در برخی ساعات سرعت وزش باد در نوار شرقی کشور افزایش می یابد.

کارشناس هواشناسی بیان نمود: در سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان متلاطم خواهد بود و از دوشنبه تا خاتمه هفته در غالب نقاط کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

او درباره آب وهوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است. بیشترین دمای مرکز به 34 و کمترین آن به 25 درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1760

به "بارش پراکنده باران در ارتفاعات بعضی استان ها، جوی پایدار در بیشتر منطقه ها کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش پراکنده باران در ارتفاعات بعضی استان ها، جوی پایدار در بیشتر منطقه ها کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید