الزام صندلی های سوخت به فعالیت شبانه روزی

به گزارش مجله ویراپارس، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به شایعات فضای مجازی درباره تعطیلی برخی از صندلی های نفت گاز در ساعاتی از شب واکنش نشان داد.

الزام صندلی های سوخت به فعالیت شبانه روزی

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در واکنش به انتشار خبر هایی درباره تعطیلی برخی از صندلی های نفت گاز در ساعاتی از شب گفت:تمام صندلی های عرضه این فرآورده در کشور فعال هستند و هموطنان می توانند موارد احتمالی را به این شرکت گزارش نمایند.

او اضافه کرد:تمام صندلی های سوخت کشور موظف هستند شبانه روزی به هموطنان سوخت عرضه نمایند و موارد احتمالی توقف عرضه سوخت در صندلی های عرضه نفت گاز احتمالاً موقت و موردی و مربوط به سرانجام سوخت و سوختگیری دوباره مخازن صندلی بوده است که در این موارد هموطنان می توانند به نزدیک ترین صندلی مراجعه نمایند.

کاهی بیان نمود: سهمیه سوخت موردنیاز ماهانه رانندگان خودرو های سنگین بر اساس عملکرد و پیمایش و بر مبنای اطلاعات دریافتی از سازمان راهداری ماهانه در کارت سوخت این دسته از خودرو ها شارژ می گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت، کارت آزاد عرضه نفت گاز به صورت محدود و تنها برای شرایط اضطراری در اختیار صندلی های عرضه نفت گاز قرار گرفته، ضروری است هموطنان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه سنگین در نگهداری از کارت سوخت شخصی خود دقت لازم را داشته باشند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تأکید کرد: 2 هزار و 800 صندلی عرضه نفت گاز در کشور فعال است که همه این صندلی ها شبانه روزی فعال هستند و به رانندگان وسایل نقلیه سنگین سوخت عرضه می نمایند، اما در صورت بروز هرگونه مشکل و موارد تخلف احتمالی می توانند طی تماس با سامانه تلفنی 09627 این شرکت، شکایت خود را طرح، ثبت و پیگیری نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1413

به "الزام صندلی های سوخت به فعالیت شبانه روزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام صندلی های سوخت به فعالیت شبانه روزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید