اشکانی: خادم پدر معنوی کشتی است، نوری همه را برد

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، علی اشکانی پس از کسب دو مدال طلای کشتی فرنگی در مورد داوری گفت: با تبریک عید و دو مدال ارزشمند طلای فرنگی، همه شاهد بودند در کشتی مهدی زاده داور یک طرفه قضاوت کرد و می توانست عادلانه تر رای دهد.

اشکانی: خادم پدر معنوی کشتی است، نوری همه را برد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه اضافه کرد: ولی در کشتی بعدی که مهدی زاده با حریف کره ای داشت بسیار ضعیف کشتی گرفت ولی خب او قهرمان آسیا است و این حیف را قبلا سه بار برده است. داوری واقعادیکطرفه بود. در کشتی اکبر حیدری هم دیدید داور سوت زد و وقتی حریف بیرون انداخته شد گفت من سوت نزدم. اعتراض های ما به جایی نمی رسد.

اشکانی گفت: شکر خدا با این تیم که بعد از یکدهه موفقیت هنه اوزان تغییر نموده، اکبر محمدی که در هیچ رده ملی نبوده سال جاری آمده و از بازی های آسیایی استارت زده است. مهرداد مردانی و رضا گرایی اولین بار است که آسیایی کشتی میگیرند. احتیاج است بعد از این با هم رویدادهای بزرگ را تجربه نمایند.

وی اضافه کرد: برای حسین نوری یک تراژدی نوشته گردیده بود و از قبل می خواستند به او اخطار دهند اما او هم داورها را برد و هم کشتی را. کشتی گیری را که بارها ایرانی ها را برده بود را شکست داد. امیدوارم اتفاق های بهتری برای او بیفتد و در المپیک بدرخشد.

اشکانی در مورد وزن 77 کیلوگرم توضیح داد: قهرمان المپیک به همین حریف قرقیزی باخت ولی محمد مثل رستم جنگید. درود بر او. خیلی از کشتی گیران قهرمان جهان ک المپیک در این دوره حضور داشتند. علی اف در 130 دو سه بار قهرمان جهان گردیده و رقابت ها خیلی فشرده بود و واقعا این قهرمانی را تبریک میگویم. جا دارد از پازاج مدیر فنی و خادم که نمی توانم به زبان بگویم چه کرد متشکر باشم. او از ساعت 6 صبح تا 10 شب کنار ما بود. او پدر معنوی کشتی است. امیدوارم امثال او بیشتر شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 18

به "اشکانی: خادم پدر معنوی کشتی است، نوری همه را برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشکانی: خادم پدر معنوی کشتی است، نوری همه را برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید