اجرای 7 پروژه مرمتی میراث فرهنگی استان بوشهر با هزینه ای بالغ بر 100میلیارد ریال در سال 97

به گزارش مجله ویراپارس، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر از اجرای 7 پروژه مرمتی با هزینه ای بالغ بر 100میلیارد ریال طی سال 97 در استان خبر داد.

اجرای 7 پروژه مرمتی میراث فرهنگی استان بوشهر با هزینه ای بالغ بر 100میلیارد ریال در سال 97

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، نصرالله ابراهیمی معاون میراث فرهنگی این اداره کل دشگری استان بوشهر با اشاره به فعالیت های اجرا شده در حوزه مرمت آثار در این استان در سال گذشته گفت: مرمت و ساماندهی قلعه ملک منصور خان شبانکاره، بازسازی و استحکام بخشی قلعه بردستان، مرمت مدرسه تاریخی گلستان، بازسازی و احیای قلعه زائر خضر خان اهرمی، سامان دهی و مرمت قلعه محمد خان دشتی و مرمت و افتتاح عمارت مبارکی اهم اقدامات صورت پذیرفته درسال 97 محسوب می شود.

ابراهیمی اضافه نمود: همچنین مرمت و بازسازی پروژه قلعه نصوری بندر تاریخی سیراف سال گذشته آغاز شد که حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

معاون میراث فرهنگی استان بوشهر در پایان گفت: هدف ما حفظ، حراست و احیای آثار و ابنیه های ارزشمند تاریخی و فرهنگی است که در این راستا با تلاش مجموعه میراث فرهنگی استان اقدامات خوبی صورت پذیرفته و امیدواریم در سال 98 نیز با تلاش و همت بیشتر پروژه های مرمتی که از قبل مطالعات آنها صورت پذیرفته را آغاز و به بهر بردای و افتتاح برسانیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 269

به "اجرای 7 پروژه مرمتی میراث فرهنگی استان بوشهر با هزینه ای بالغ بر 100میلیارد ریال در سال 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 7 پروژه مرمتی میراث فرهنگی استان بوشهر با هزینه ای بالغ بر 100میلیارد ریال در سال 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید