آئودی خودروی مفهومی آفرودی مجهز به پهپاد عرضه کرد

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، این خودرو که AI:Trail نام دارد، چهارمین خودروی مفهومی تولید آئودی در ماه های اخیر بعد از رونمایی از AI:Con، AI:Me و AI:Race است.

آئودی خودروی مفهومی آفرودی مجهز به پهپاد عرضه کرد

از جمله ویژگی های این خودرو می توان به چرخ های 22 اینچی، باتری قدرتمند که با یک بار شارژ برای پیمودن 400 تا 500 کیلومتر کافی خواهد بود، شیشه های جلوی عریض، فراگیر و بسیار مستحکم و امکان انتقال نیرو به چهار چرخ اشاره کرد.

همچنین این خودرو از هوشمندی کافی برای راستایابی اتوماتیک نیز برخوردار بوده و می تواند بعد از مشخص شدن یک موقعیت جغرافیایی بدون نیاز به دخالت راننده خود را به آن محل برساند. برای تسهیل راستایابی در مناطق دورافتاده، خودروی یادشده از پنج پهپاد مثلثی شکل مجهز به چراغ های ال ای دی و دارای توانایی ارتباطی با خودرو استفاده می کند.

این پهپادها از روی سقف خودرو به پرواز درآمده و ضمن انتقال اطلاعات راستا پیش رو، نور بیشتری را در شب تامین می کنند. مصرف کم انرژی و وزن کم از جمله دیگر مزیت های این پهپادهاست که با فناوری وای - فای سازگاری دارند.

خودروی یادشده دارای چهار موتور برقی با خروجی 320 کیلووات ساعت بوده و حداکثر میزان گشتاور به هزار نیوتون متر می رسد. از همین رو خودروی یادشده می تواند به راحتی از شیب های تند و راستاهای ناهموار عبور کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 364

به "آئودی خودروی مفهومی آفرودی مجهز به پهپاد عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئودی خودروی مفهومی آفرودی مجهز به پهپاد عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید