کی روش شاکی شد؛ این اخبار ساختگی بود!

به گزارش مجله ویراپارس، کارلوس کی روش که اخیراً شایعاتی مبنی بر بازگشتش به تیم ملی مصر مطرح شده بود در گفت وگویی عصبانیت خود از این فدراسیون را نشان داد، چرا که انگار این اخبار ساختگی بوده است.

کی روش شاکی شد؛ این اخبار ساختگی بود!

کی روش که با خبرنگار بی این اسپورت قطر گفت وگویی کوتاه انجام داده است، گفت: فدراسیون فوتبال مصر کوشش نموده با افکار عمومی بازی کند و شرایط را طوری نشان داد که من از بازگشت به تیم ملی امتناع نموده ام.

وی ادامه داد: آنها شایعاتی را منتشر نموده اند تا اینطور به نظر برسد که من پیشنهاد بازگشت به تیم ملی مصر را رد نموده ام.

فدراسیون فوتبال مصر که در جام ملت های آفریقا و به علت خودداری کی روش از حضور در نشست خبری 100 هزار دلار جریمه شده بود بخشی از این جریمه را از دستمزد سرمربی سابقش کسر نموده است که همین موضوع موجب عصبانیت کی روش شده است. او در این خصوص نیز گفت: به علت غیبت اضطراری من در نشست خبری، فدراسیون فوتبال مصر 25 هزار دلار از حقوقم را کسر کرد. بعلاوه آنها در کوشش بودند با اخراج دستیارانم من را مجبور به استعفا نمایند.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که اخیراً شایعاتی از پیشنهاد مجدد فدراسیون فوتبال مصر به کارلوس کی روش برای بازگشت به نیمکت فراعنه مطرح شده بود که صحبت های کی روش نشان می دهد حتی چنین پیشنهادی هم رسمی نبوده و ساخته رسانه هاست.

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2086

به "کی روش شاکی شد؛ این اخبار ساختگی بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش شاکی شد؛ این اخبار ساختگی بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید