واتس اپ مهلت محدود کردن حساب کاربران را به تأخیر انداخت

به گزارش مجله ویراپارس، واتس اپ مهلت محدود کردن حساب های افرادی که با قوانین جدید پلتفرم موافقت نکنند را به تاخیر انداخته است.

واتس اپ مهلت محدود کردن حساب کاربران را به تأخیر انداخت

واتس اپ قبلاً اعلام نموده بود از 15 می (25 اردیبهشت) حساب های کاربرانی که با شرایط و قوانین جدید اپ موافقت ننمایند را محدود خواهد نمود. اما اکنون اعلام شده حساب های این کاربران محدود نخواهد شد.

این پیغام رسان متعلق به فیس بوک اوایل امسال میلادی شرایط و قوانین خود را آپدیت و تمام کاربران را برای ادامه استفاده از اپ، ملزم به رعایت آن کرد. این اقدام با مخالفت های زیادی روبرو شد و بسیاری از کاربران از واتس اپ کوچ کردند.

اما اکنون این شرکت گفت به کاربرانی که با شرایط توافق ننموده اند، چند هفته دیگر مهلت می دهد. پس از سرانجام مهلت جدید، حساب کاربری این عده محدود می گردد یا حذف می گردد.

در بیانیه واتس اپ آمده است: طی چندماه اخیر سعی کردیم اطلاعات بیشتری درباره آپدیت ها برای کاربران مان در سراسر دنیا فراهم کنیم. در این بازه، بیشتر افراد آپدیت جدید را قبول نموده اند. اما حساب های افرادی که هنوز شرایط و قوانین جدید را قبول ننموده اند، در 15 می محدود یا حذف نمی گردد.

آپدیت جدید قوانین و شرایط واتس اپ در اوایل امسال خبرساز شد. این اپ یک نوتیفیکیشن تمام صفحه برای کاربران ارسال کرد تا به آنان هشدار دهد باید قوانین جدید را مطالعه نمایند و بپذیرند. طبق این قوانین اطلاعات کاربران واتس اپ در اختیار شرکت فیس بوک قرار می گرفت.

این اقدام به ایجاد سردرگمی و نگرانی میان کاربران منجر شد و در نتیجه واتس اپ مجبور به شفاف سازی در این باره شد. واتس اپ ادعا می نماید آپدیت جدید به فیس بوک اجازه نمی دهد پیغام های کاربران را بخواند یا بشنود و فقط روی بخش کسب وکاری متمرکز است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1640

به "واتس اپ مهلت محدود کردن حساب کاربران را به تأخیر انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس اپ مهلت محدود کردن حساب کاربران را به تأخیر انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید