نگرانی جدید استقلالی ها؛ آقای ستاره از شرایطش راضی نیست

به گزارش مجله ویراپارس، دلیل ناراحتی مهدی قایدی هیچ ربطی به مسائل فنی ندارد و او که در بازی های اخیر استقلال نمایش بسیار خوبی داشته و در چهار بازی متوالی پیروز به گلزنی شده، از این ناراحت است که چرا رقم قرارداد او در مقایسه با چند بازیکن دیگر استقلال، مبلغ کمی محسوب می گردد و در شرایطی که رقم قرارداد بعضی از شاگردان فکری، بیش از 4-3 میلیارد تومان است، قرارداد قایدی به یک میلیارد تومان هم نمی رسد.

نگرانی جدید استقلالی ها؛ آقای ستاره از شرایطش راضی نیست

قایدی که یکی از مهره های کلیدی تیم محمود فکری محسوب می گردد، طبق قراردادش با استقلال، سال جاری 900 میلیون تومان از این تیم دریافتی خواهد شد و فصل آینده، ارزش قرارداد او با استقلال یک میلیارد تومان خواهد بود.

شنیده ها حاکی از آن است که سعادتمند مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به قایدی قول داده بود که رقم قرارداد او را افزایش دهد، اما با رفتن سعادتمند این اتفاق نیفتاد تا قایدی در قیاس با چند بازیکن استقلال، دریافتی بسیار کمتری از این تیم داشته باشد.

گویا ناراحتی شماره 10 استقلال او را به فکر جدایی از این تیم انداخته و هیچ بعید نیست با توجه به پیشنهاد هایی که دارد او نیم فصل یا در سرانجام فصل از استقلال جدا گردد هر چند مدیر برنامه این بازیکن به تازگی اعلام نموده قایدی قطعا تا سرانجام فصل در استقلال خواهد ماند.

قایدی نارضایتی اش را به گوش کادر فنی و بازیکنان عظیم و مدیران باشگاه رسانده و باید دید در روز های آینده باشگاه قایدی را راضی می نماید یا شاهد جدایی او از استقلال در نیم فصل یا سرانجام فصل خواهیم بود.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1427

به "نگرانی جدید استقلالی ها؛ آقای ستاره از شرایطش راضی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی جدید استقلالی ها؛ آقای ستاره از شرایطش راضی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید