مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم

به گزارش مجله ویراپارس، سنگ تراورتن در قیاس با مرمریت ها سختی کم تری داشته و نرم تر است. به دلیل مقاومت خوب این نوع سنگ در شرایط آب و هوایی مختلف، استفاده آن ها در نمای ساختمان نیز رایج است. به دلیل تنوع بسیار زیاد این سنگ، می توان آن را در جای جای منزل استفاده کرد و طراحی های مختلف وفق داد.

مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم

قطعا می دانید انواع مدل سنگ هایی که در داخل ساختمان استفاده می شوند با انواع سنگ هایی که در مدل سنگ فرش حیاط و باغ است، متفاوت هستند. سنگ یکی از مصالح شیک، با دوام و نسبتا گران جهت کف سازی منازل در فرایند بازسازی خانه است. اما بهترین سنگ برای کف ساختمان چه ویژگی هایی دارد؟ سنگ ها اصولا طول عمر بالایی دارند و با هر فضایی از منزل سازگار هستند. از طرفی در مناطق گرمسیر، زودتر از باقی مصالح خنک شده و به خنکی فضای داخلی یاری می نمایند. در مناطق سردسیر هنگام گزینش چنین مصالحی باید ساختمان را از روش گرمایش از کف بهره مند کنید. از دیگر نکات مثبت سنگ می توان به عدم پراکنش و یاری به کاهش آلرژی در منزل اشاره نمود.

خود سنگ مرمر نیز دارای انواع مختلفی است که از این بین سنگ مرمریت کوه سفید قم، به دلیل ضعیف بودنش در کف ساختمان به هیچ وجه مورد استفاده قرار نمی گیرد. جهت فرش کردن کف فضا های اداری یا تجاری لوکس می توان از این نوع سنگ بهره برد. تنها باید توجه کنید که در چنین مکان هایی باید به سراغ مرمریت های مقاوم تر مثل مرمریت خوی و مرمریت خوبسنگان بروید.

منبع مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1831

به "مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چطور بهترین سنگ را برای کف ساختمان انتخاب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید