فعالیت 5400 شرکت دانش بنیان درکشور، حرکت علمی در گلستان شتاب بگیرد

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری صبح شنبه در حاشیه واگذاری اراضی پارک علم و فناوری گلستان به واحدهای فناور اظهارکرد: فرایند توسعه شرکت های در گلستان رو به جلو بوده اما با توجه به ظرفیت ها استان آن شتابی را که باید، ندارد.

فعالیت 5400 شرکت دانش بنیان درکشور، حرکت علمی در گلستان شتاب بگیرد

وی ضمن تشکر از استاندار و مسئولان گلستان، اضافه کرد: باید فرهنگ دانش بنیان در استان جاری و ساری گردد.

ستاری تاکید نمود: باید در گلستان نسبت به پتانسیل ها بیشتر کوشش نموده و حمایت های داخل و خارج استانی هم انجام می گردد تا ظرفیت های بالقوه شکوفا گردد.

وی در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، گفت اقدامات لازم در این زمینه اجرا شده و حدود پنج هزار و 400 شرکت دانش بنیان داریم که اتفاقات خوبی در این زمینه در حال اجرا است که علائم و آثار آن را در سطح جامعه می بینیم.

لازم به ذکر است که صبح شنبه سورنا ستاری در میان استقبال مسئولان وارد گلستان شد.

بازدید از پارک علم و فناوری گلستان، شرکت های دانش بنیان، مراکز نوآوری صنایع خلاق، مراکز نوآوری سلامت و نمایشگاه محصولات فناورانه مرکز رشد از جمله برنامه های این سفر یک روزه است.

در این سفر، عملیات عمرانی کارخانه نوآوری گنبدکاووس شروع، نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور رونمایی و مراکز نوآوری شهرستان ترکمن و دانشگاه آزاد علی آباد کتول و صندوق پژوهش و فناوری استان گلستان افتتاح و راه اندازی و در نهایت تفاهم نامه راه اندازی مرکز نوآوری صنایع خلاق هم نهایی و امضا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1230

به "فعالیت 5400 شرکت دانش بنیان درکشور، حرکت علمی در گلستان شتاب بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 5400 شرکت دانش بنیان درکشور، حرکت علمی در گلستان شتاب بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید