شرکت هواوی جایگزین گوگل پلی را پیدا کرد؟ ، مذاکرات غول فناوری چین با سرویسهای منبع باز آغاز شد (تور ارزان چین)

به گزارش مجله ویراپارس، شرکت هواوی در حال مذاکره با سرویسAptoide برای پیدا کردن جایگزین گوگل پلی است. این سرویس منبع باز است یعنی استفاده و دسترسی به کدهای آن برای عموم آزاد است.

شرکت هواوی جایگزین گوگل پلی را پیدا کرد؟ ، مذاکرات غول فناوری چین با سرویسهای منبع باز آغاز شد (تور ارزان چین)

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در چند روز گذشته،هواوی خود را در شرایط عجیبی با دولت آمریکا یافت. شرایطی که به ممنوعیت کل محصولات هواوی در خاک چین منجر و باعث مشکلاتی سریالی برای این غول فناوری چین شد.

بر اساس این محدودیت ها نه تنها اندروید مجوزهای هواوی را برای دستگاه های آینده این شرکت لغو کرد، بک حتی شرایط اندرویدQ را برای هواوی در هاله ای از ابهام فرو بردو ARM، که طرح های آنها در پردازنده های Kirin استفاده می گردد، متوقف شده است.

اگر چه ایالات متحده آمریکا ممنوعیت را تا 90 روز به تاخیر انداخته است، اما محتمل است این ممنوعیت دوباره اجرا گردد و بر همین اساس نیز هواوی در حال فکر کردن به یک برنامه پشتیبان است. گزارش شده که مدیران هواوی در حال فرستادن قاصدهای خود به شرکت هایی هستند که خدمات مشابه گوگل پلی ارائه می نمایند.

این پشتیبانی هواوی الزامی است، زیرا بسیاری از گوشی های هواوی و آنر باید از فروشگاه اپ استفاده نمایند. یکی از تازه ترین خبرها این است که Aptoide، جایگزین منبع باز برای فروشگاه گوگل پلی با بیش از 900 هزار برنامه و بیش از 100 میلیون کاربر در حال مذاکره مستقیم با هواوی است.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2168

به "شرکت هواوی جایگزین گوگل پلی را پیدا کرد؟ ، مذاکرات غول فناوری چین با سرویسهای منبع باز آغاز شد (تور ارزان چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت هواوی جایگزین گوگل پلی را پیدا کرد؟ ، مذاکرات غول فناوری چین با سرویسهای منبع باز آغاز شد (تور ارزان چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید