دست پینوکیوی چوبی به آنی می رسد؟

به گزارش مجله ویراپارس، نتفلیکس با نامزدی در 50 بخش و فیلم های مختلف پیشتاز پنجاهمین سالگرد جوایز آنی 2023 شد.

دست پینوکیوی چوبی به آنی می رسد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، پینوکیوی گی یرمو دل تورو در 9 بخش از جوایز آنی نامزد شد. این فیلم تا به امروز 38 جایزه در این فصل از جوایز کسب نموده که جایزه گلدن گلوب برای انیمیشن بلند از جمله آنهاست. این انیمیشن یکی از 3 پروژه نتفلیکس است که در بخش برترین انیمیشن بلند جوایز آنی جای گرفته است.

دیگر فیلم های نتفلیکس در همین بخش شامل هیولای دریایی و وندل وحشی هستند. قرمز شدن پیسکار-دیزنی و گربه چکمه پوش: آخرین آرزو از دریم ورکز دیگر فیلم های مدعی کسب جایزه برترین انیمیشن بلند هستند.

در بخش برترین انیمیشن بلند مستقل نیز شارلوت، اژدهای پدرم، اینو-اوه، نیکلا کوچولو، شاد تا جایی که بگردد و مارسل صدفی با کفش رقابت می نمایند. در بخش برترین کارگردانی فیلم بلند نیز دل تورو همراه مارک گوستافسون برای پینوکیو و با دمی شی برای قرمز شدن، نورا تومی برای اژدهای پدرم، هنری سلیک برای وندل و وحشی و دین فلیشر کمپ برای مارسل صدفی با کفش رقابت می نمایند.

سال جاری علاوه بر جوایزی که در بخش های مختلف رقابتی اهدا می گردد، آنی از پیت داکتر نویسنده و کارگردان و مدیرعامل پیکسار نیز تجلیل می نماید. کریگ مک کراگن خالق مجموعه های تلویزیونی و اولین لمبارت فقید که برای فیلم های کوتاه خود معروفیت داشت نیز هر یک جوایز یک عمر موفقیت شغلی را می گیرند.

سال جاری جوایز آنی پنجاهمین سالگرد خود را برگزار می نماید. این جوایز از دوره کووید و قرنطینه های اجباری سال جاری برای اولین بار به صورت فیزیکی برگزار می گردد. پنجاهمین دوره جوایز آنی 25 فوریه در دانشگاه یوسی ال ای برگزار می گردد.

تصاویر | زیباترین زن روی زمین درگذشت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2191

به "دست پینوکیوی چوبی به آنی می رسد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "دست پینوکیوی چوبی به آنی می رسد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست پینوکیوی چوبی به آنی می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید