ترامپ مطبوعات را دشمن واقعی مردم خواند

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران آنلاین:دونالد ترامپ مطبوعات را دشمنان واقعی مردم خواند و بار دیگر با این برچسب به رسانه های خبری تاخت.

ترامپ مطبوعات را دشمن واقعی مردم خواند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییتر خود نوشت: مطبوعات هر چه در توان دارند انجام می دهند تا با عظمت عبارت دوباره آمریکا را بزرگ بساز مبارزه نمایند.

ترامپ ادامه داد: آنان نمی توانند این واقعیت را تحمل نمایند که این دولت در دو سال نخست خود عملاً اقدامات بیشتری نسبت به هر دولت دیگری داشته است. آنان واقعاً دشمن مردم هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از هیل، او پیش از این نیز رسانه هایی خاص و اخبار جعلی را دشمن مردم توصیف نموده بود اما تا کنون از این لفظ در مورد تمامی مطبوعات استفاده ننموده بود.

ترامپ این توییت را چند ساعت پس از آن منتشر کرد که اطلاع داد، سال جاری در مراسم شام خبرنگاران کاخ سفید شرکت نخواهد کرد و به خبرنگاران گفت این مراسم بسیار منفی است.

ترامپ سال گذشته نیز در این مراسم حاضر نشد.

رئیس جمهور آمریکا به تازگی به دو رسانه خبری عمده نیز تاخته است.

او پنجشنبه 15 فرودین بر سر انتشار گزارشی درباره تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا، روزنامه نیویورک تایمز را روزنامه جعلی خواند و روز آدینه نیز روزنامه واشنگتن پست را دیوانه و متقلب توصیف کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 173

به "ترامپ مطبوعات را دشمن واقعی مردم خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مطبوعات را دشمن واقعی مردم خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید