از بازی با استقلال خشنود و نگرانیم، قهرمانی حذفی را هم میخواهیم

به گزارش مجله ویراپارس، حمید مطهری در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص قرعه پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور با استقلال تهران گفت: برایمان هیچ فرقی نمی کرد با کدام تیم روبرو می شویم. حقیقت این است که از بازی با استقلال راضی هم هستیم. وقتی می خواهیم قهرمان شویم نباید فرقی کند کدام تیم روبروی ما خواهد بود.

از بازی با استقلال خشنود و نگرانیم، قهرمانی حذفی را هم میخواهیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: تنها نگرانی ما این است که حق به حقدار نرسد. اگر پنالتی هایی که در چند بازی اخیر برای تیم استقلال گرفته شده است را مرور کنید متوجه نگرانی ما هم می شوید. امیدوارم تیمی که شایسته پیروزی در زمین بازی است به فینال برسد.

وی درباره انگیزه اعضای پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر برای رسیدن به فینال جام حذفی شرح داد: دنبال دَبِل قهرمانی در فوتبال باشگاهی هستیم. هدفمان جز این نیست و برای آن تلاش می کنیم. با شایستگی به قهرمانی در لیگ برتر رسیدیم و حالا نیز می خواهیم با تمام وجود برای لمس جام حذفی تلاش کنیم.

مطهری تاکید کرد: فقط امیدوارم نگرانی ما برای این بازی حل شود! تمام تمرکز تیم برای دو بازی بعدی در لیگ برتر است و سپس به دیدار با استقلال فکر می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1148

به "از بازی با استقلال خشنود و نگرانیم، قهرمانی حذفی را هم میخواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بازی با استقلال خشنود و نگرانیم، قهرمانی حذفی را هم میخواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید