آیفون های جدید احتمالا 5G خواهند بود

به گزارش مجله ویراپارس، شنیده ها حاکی از آن است که احتمالا هر سه مدل آیفون جدید شرکت اپل که برای سال 2020 معرفی می شوند از فناوری شبکه 5G پشتیبانی می نمایند.

آیفون های جدید احتمالا 5G خواهند بود

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران به نقل از انگجت، اپل اولین سازنده بزرگ گوشی های هوشمند نیست که فناوری 5G را در محصولات خود میسر می نماید، اما ممکن است زمانی که آماده گردد، یک پشتیبانی جامع و کامل داشته باشد.

مینگ-چی کو یکی از تحلیلگران دقیق محصولات اپل که سابقه درخشانی در پیش بینی فناوری های جدید اپل دارد، امروز گفته است که هر سه آیفون سال 2020 از 5G حمایت خواهند کرد.

وی گفت: اپل به کاهش هزینه های سخت افزاری 5G یاری خواهد نمود، چرا که اکنون گوشی های اندرویدی که پشتیبانی محدودی از 5G دارند را نمی توان کمتر از 250 دلار یافت و اپل با اتکا به منابع بیشتر و به لطف خرید بخش توسعه مودم اینتل به کاهش هزینه سخت افزاری این فناوری یاری خواهد نمود.

بنابراین ممکن است 5G در کلاس قیمت آیفون مورد توجه قرار گیرد و اپراتورهای مخابراتی ممکن است به گوشی های بدون پشتیبانی 5G یارانه زیادی ندهند.

انتظار می رود عرضه این سه گانه از اپل، به آمریکا در توسعه فناوری 5G یاری کند و دسترسی زیر شش گیگاهرتز را فراهم کند. البته این تضمین نمی نماید که ارتباط بی سیم کاربران آمریکایی همواره در بهترین سطح باشد، اما می تواند پوشش بهتری را نسبت به روزهای اول LTE داشته باشد.

شایعات در خصوص آیفون ها و محصولات جدید اپل که به زودی معرفی خواهند شد و در خصوص سایر تغییرات ملموس از جمله اندازه صفحه(از 5.4 اینچ تا 6.7 اینچ)، یک دوربین عمق واقعی(TrueDepth)، ناچ کوچکتر و دوربین های عقب که از لیزر یاری می گیرند همچنان در حال نقل شدن هستند که به واقعیت پیوستن همه آنها دور از تصور نیست. اکنون افزودن 5G به این مخلوط می تواند آیفون را متحول کند و منتظر آیفون های متنوع و پیشرفته ای در ادامه سال 2019 باشیم.

منبع:ایسنا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 246

به "آیفون های جدید احتمالا 5G خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون های جدید احتمالا 5G خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید