آمریکا سفرها از انگلیس را هم ممنوع نمود

به گزارش مجله ویراپارس، ترامپ علاوه بر شهروندان اروپایی که ورودشان به آمریکا به خاطر کرونا ممنوع شده است، انگلیس را هم که از این قاعده مستثنی بود به دلیل ترس از شیوع بیشتر کرونا به لیست ممنوعیت سفر به آمریکا اضافه نمود.

آمریکا سفرها از انگلیس را هم ممنوع نمود

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت ممکن است نام انگلیس هم به فهرست کشور هایی که سفر اتباع آن ها به آمریکا به دلیل نگرانی از گسترش شیوع ویروس کرونا ممنوع است اضافه گردد.

این در حالی است که پیش از این نیز ترامپ همچنین مسافرت از اروپا به آمریکا را برای یک دوره سی روزه محدود نموده بود. این محدودیت از نیمه شب آدینه شروع خواهد شد. وی با این حال مسافرت از انگلیس به آمریکا را از این قاعده مستثنی نموده بود.

  • ترامپ در آمریکا شرایط اضطرار ملی گفت

رئیس جمهور آمریکا با محدود کردن سفر از اروپا به ایالات متحده به دلیل جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا مدعی شد که آمریکا با سرعت در حال مقابله با این ویروس است و بهترین تیم را برای این کار در اختیار دارد.

ترامپ در اظهاراتی در کاخ سفید اتحادیه اروپا را متهم نموده بود که با محدود نکردن پرواز ها از چین، منجر به گسترش ویروس کرونا شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 837

به "آمریکا سفرها از انگلیس را هم ممنوع نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا سفرها از انگلیس را هم ممنوع نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید