چرا کارکنان آمازون به صدای کاربران گوش می نمایند؟!

شاید بسیاری از افراد از این موضوع آگاه نباشند که کارکنان آمازون می توانند به راحتی به آن چه به الکسا گفته می گردد گوش دهند.

چرا کارکنان آمازون به صدای کاربران گوش می نمایند؟!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوش دادن به گفتگوی کاربران با الکسا از سوی کارمندان آمازون موضوع عجیبی نیست. اما به نظر می رسد راهکارهایی برای کنترل آن وجود دارد.

اگر از شرکت آمازون بپرسید که چرا به گفتگوی کاربران با الکسا گوش می دهد پاسخ می دهد که این کار به بهبود عملکرد الکسا منجر می گردد. اما با این وجود، آمازون راستاهای تنظیم امنیت را برای کاربران باز گذاشته است. درواقع کاربران می توانند به وسیله یک گزینه راستا اشتراک گذاری صدای خود با آمازون را متوقف نمایند.

در حال حاضر هزاران نفر از کارکنان آمازون در حال صحبت کردن با الکسا و گوش دادن به آنچه مردم می گویند هستند.آمازون گفت که از این مکالمات برای بهبود درک گفتار انسانی الکسا استفاده می نماید. اما یک راه برای جلوگیری از گوش دادن کارکنان آمازون وجود دارد. درواقع می توانید به بخش تنظیمات رفته و شنود اطلاعات را خاموش کنید.

برای غیرفعال کردن این تنظیمات، این کار را انجام دهید:

-برنامه الکسا را روی گوشی خود باز کنید

-به دکمه منو در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید

-حساب الکسا را انتخاب کنید.

-حریم خصوصی الکسا را انتخاب کنید

-انتخاب مدیریت نحوه بهبود اطلاعات شما در الکسا.

-دکمه کنار یاری به توسعه امکانات جدید را خاموش کنید.

-دکمه کنار نام خود را در زیر استفاده از پیغام ها برای بهبود رونوشت ها خاموش کنید

منبع: انتخاب

به "چرا کارکنان آمازون به صدای کاربران گوش می نمایند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا کارکنان آمازون به صدای کاربران گوش می نمایند؟!"

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید