پیرلو: یووه برای فتح لیگ قهرمانان به چیزی بیش از رونالدو نیاز دارد

به گزارش مجله ویراپارس، تهران- خبرنگاران- آندره آ پیرلو معتقد است مائوریتسیو پوچتینو یک ریشه یوونتوسی داشته و بانوی پیر برای فتح لیگ قهرمانان به چیزی بیشتر از کریستیانو رونالدو نیاز دارد به چیزی درست مانند یک ایسکو.

پیرلو: یووه برای فتح لیگ قهرمانان به چیزی بیش از رونالدو نیاز دارد

به گزارش خبرنگاران، تارنمای فوتبال ایتالیا روز دوشنبه نوشت: براساس گزارش ها، پوچتینو که تاتنهام را به جمع چهار تیم اول لیگ برتر جزیره رسانده و رویای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان را نیز برای آنها به واقعیت بدل کرده است، یکی از گزینه های هدایت یووه برای فصل آینده محسوب می شود.

در این بین، پیرلو گفت: او (پوچتینو) ریشه یوونتوسی دارد؛ او یک سرمربی مدرن است که سال ها در انگلیس مربیگری کرده و مقصود از مدرن صرفا به سبک بازی وی محدود نمی شود بلکه او از تمام لحاظ مدرن است چرا که از فوتبال اسپانیا برخاسته و از این رو مجموعه ای از ویژگی های منحصربفرد را در اختیار دارد.

هافبک افسانه ای اسبق تیم ملی ایتالیا در پاسخ به پرسشی در خصوص ناکامی بانوی پیر در خط هافبک، تاکید کرد: آنها به یک ایسکو نیاز دارند؛ سطح آنها در سری آ فراتر از ایتالیایی ها است اما یووه باید لیگ قهرمانان را فتح کند و آلگری برای ماه ها در ذهنش تنها یک تیم متصور بوده است؛ خط هافبک یکی از مناطقی است که باید تقویت شود و شاید آلگری بر این باور بوده که آنها در وسط زمین قدرت و کیفیت لازم را دارند.

وی در پایان اضافه کرد: او رونالدو (کریستیانو) را به تورین آورد اما واقعیت این است که آلگری نمی دانست چگونه توپ را به او برساند یا به عبارتی او را تامین کند؛ برای رسیدن به فینال و فتح لیگ قهرمانان هافبک ها حیاتی هستند.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 200

به "پیرلو: یووه برای فتح لیگ قهرمانان به چیزی بیش از رونالدو نیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: یووه برای فتح لیگ قهرمانان به چیزی بیش از رونالدو نیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید