پس فردا، آخرین مهلت تکمیل موجودی بازنشستگان و کارگران برای مسکن ملی

به گزارش مجله ویراپارس، مهلت واریز آورده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن برای متقاضیان دارای شرایط از جمله کارگران، بازنشستگان،مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار که پیش از این ثبت نام نموده اند تا 30 دی ماه خواهد بود.

پس فردا، آخرین مهلت تکمیل موجودی بازنشستگان و کارگران برای مسکن ملی

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، تفاهمنامه همکاری میان وزارتخانه کار و رفاه با وزارت راه و شهرسازی در راستای احداث 200 هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی منعقد شده است.

طبق اعلام معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این راستا با انعقاد تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شد فرصت واریز آورده اولیه و تکمیل موجودی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تمدید گردد که تا 30 دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات متقاضیان موجود در سامانه جامع اقدام ملی مسکن و بانک های اطلاعاتی این وزارتخانه، مشخصات متقاضیان گروه های هدف شامل کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار از جمله کد ملی، دهک بندی متقاضیان، آنالیز شرایط فرم ج ثبت نام نمایندگان و غیره را به تفکیک هر استان و شهرهای تابعه احصاء نموده است.

همچنین تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در طرح اقدام ملی مسکن ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه های هدف واجد شرایط ثبت نام شده در این سامانه، متقاضیانی را در بر می گیرد که پرداخت اولیه از سوی آنان کامل شده باشد.

گروه های هدف برای بهره مندی از این تسهیلات حمایتی ضروری است به منظور افتتاح حساب و تکمیل مبلغ آورده در فرصت باقی مانده نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام نمایند.

صادقی فر درباره نحوه ثبت نام گفت: کسانی که قبلا به آنها اعلام شده که ثبت نام را تکمیل و افتتاح حساب و افزایش موجودی داشته باشند باید در زمان باقی مانده نسبت به تکمیل موجودی اقدام نمایند. مقرر شده بود تا خاتمه دی ماه مهلت داده گردد و بعید می دانم دوباره تمدید گردد. این افراد تا خاتمه دی ماه فرصت دارند ثبت نام خود را تکمیل و پرداخت اولیه که 40 میلیون تومان است را انجام دهند.

ضروری است آن دسته از گروه های هدف که تا کنون این کار را انجام نداده اند از این فرصت طلایی استفاده نمایند. در غیراین صورت از لیست خارج خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1420

به "پس فردا، آخرین مهلت تکمیل موجودی بازنشستگان و کارگران برای مسکن ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس فردا، آخرین مهلت تکمیل موجودی بازنشستگان و کارگران برای مسکن ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید