پرستاران آمریکایی مقابل کاخ سفید تجمع اعتراضی برگزار می نمایند

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از واشنگتن پُست، پرستاران آمریکائی قرار است امروز سه شنبه با تجمع مقابل کاخ سفید خواهان برخورداری از تجهیزات حفاظت شخصی کافی (PPE) برای خود در مقابله با ویروس کرونا در بیمارستان های این کشور شوند.

پرستاران آمریکایی مقابل کاخ سفید تجمع اعتراضی برگزار می نمایند

بر اساس اعلام این رسانه، اتحادیه ملی پرستاران در آمریکا در این خصوص اظهار داشت که اعضاء قرار است تا ساعاتی دیگر مقابل کاخ سفید تظاهرات نموده و خواهان گنجاندن بودجه فراوری انبوه تجهیزات حفاظت شخصی در بسته محرک مالی آینده کرونایی در این کشور خواهند شد.

اتحادیه ملی پرستاران در آمریکا در بیانیه خود همچنین اظهار داشت: از آن جا که بیمارستان های سراسر آمریکا با کمبود ماسک، دستکش و سایر تجهیزات حفاظتی برای کارکنان خود در بحبوحه شیوع کرونا در این کشور مواجهند، اعضای این اتحادیه قصد دارند در مقابل کاخ سفید نام پرستارانی که بر اثر کووید-19 جان باخته اند را با صدای بلند بخوانند.

اتحادیه مذکور در ادامه افزود: برای پرستاران و سایر کارکنان حوزه سلامت در بسیاری از بیمارستان ها، تجهیزات کافی حفاظت شخصی به منظور محافظت از آنها در برابر ویروس فراهم نشده است.

این در حالیست که وبگاه ورلد او مترز که آمار مبتلایان به کرونا را به صورت لحظه به لحظه منتشر می نماید ساعاتی پیش اظهار داشت: در حال حاضر آمریکا با 792 هزار بیمار، بیشترین آمار مبتلا به کرونا را در دنیا دارد. در آمریکا همچنین تا کنون 42 هزار نفر جان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1105

به "پرستاران آمریکایی مقابل کاخ سفید تجمع اعتراضی برگزار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرستاران آمریکایی مقابل کاخ سفید تجمع اعتراضی برگزار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید