واکنش آذری جهرمی به 200لپ تاپ هدیه شده وزارت ارتباطات به دولت

به گزارش مجله ویراپارس، وزیر ارتباطات با بیان اینکه من یادم نمی آید که 200 لپ تاپ به هیئت دولت داده باشم، گفت: دستور دادم در این مورد گزارشی ارائه شود.

واکنش آذری جهرمی به 200لپ تاپ هدیه شده وزارت ارتباطات به دولت

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه دولت و در جمع خبرنگاران در مورد مطالب مطرح شده درباره هدیه 200 لپ تاپ از سوی وزارت ارتباطات به هیئت دولت گفت: من یادم نمی آید که 200 لپ تاپ داده باشم اما خوب یادم می آید برادری که از مشهد به تهران آمده و اخیرا این فعالیت ها را می کند، چیزهای دیگر یادم می آید که سال 88 مخابرات را به ثمن بخس واگذار کردند و از محل درآمدهای خودش قسط هایش را دادند.

وی اضافه نمود: یادم می آید که هنوز پنج هزار میلیارد تومان از پول های مردم آنجاست و هنوز تعیین تکلیف نشده است، اگر موضوعاتی باید بررسی شود اینها است. در مورد موضوع 200 لپ تاپ هم خواستم گزارشی ارائه دهند.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه تولید کننده ایرانی اشکالات مربوط به تلفن همراه ساخت داخل را رفع کرده است، اظهار کرد: این تولید کننده، 2 روز قبل آخرین نسخه تلفن همراه خود را برای من فرستادند که بسیار خوب است. این تلفن همراه ارتقا پیدا کرده و قیمت تمام شده آن دو میلیون و 800 هزار تومان بوده که قابل رقابت با نمونه خارجی است و دوربین آن کیفیت بالایی دارد.

آذری جهرمی تاکید کرد: این تلفن همراه سرعت پردازش بسیار بالایی دارد. ما با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صمت تفاهم کردیم که یک خط اعتباری 200 میلیارد تومانی را برای تحریک بازار اختصاص دهند.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 413

به "واکنش آذری جهرمی به 200لپ تاپ هدیه شده وزارت ارتباطات به دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آذری جهرمی به 200لپ تاپ هدیه شده وزارت ارتباطات به دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید