هر کاربر مجاز به خرید یک گوشی، فروش موبایل های وارداتی با شرایط جدید شروع شد

به گزارش مجله ویراپارس، رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی گفت: هر کاربر با کد ملی تنها مجاز به خرید یک گوشی است که اطلاعات کارت بانکی و کارت ملی خریدار باید منطبق باشد.

هر کاربر مجاز به خرید یک گوشی، فروش موبایل های وارداتی با شرایط جدید شروع شد

به گزارش گروه وبگردی خبرنگاران؛ مهدی محبی رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و لوازم جانبی از شروع اجرای شرایط جدید فروش موبایل اطلاع داد و اظهارداشت: شرکت های واردکننده موبایل باید از این پس گوشی های وارداتی را با مقررات جدید به فروش برسانند.

وی گفت: ضوابط جدید فروش شامل قیمت و روش فروش توسط سازمان حمایت و سازمان صنعت، معدن و تجارت تعیین شده و واردکننده موظف است نماینده ای برای فروش کالا با همان قیمت اعلامی، به سازمان اعلام کند تا بخش نظارت وزارت صنعت بر عرضه کالا نظارت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: با قابلیت های جالب و مخفی موبایل خود آشنا شوید

رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و لوازم جانبی درباره ضوابط جدید فروش، گفت: هر کاربر با کد ملی تعیین تنها مجاز به خرید یک عدد گوشی است. خریدار برای دریافت سفارش خود باید شخصا همراه با کارت ملی خود و سیم کارت مربوط به همان کد ملی برای تحویل گوشی خود به صورت حضوری به نماینده فروش شرکت مراجعه کند.محبی اضافه کرد: خریدار باید دارای آدرس و کدپستی تعیین باشد و اطلاعات کارت بانکی و کارت ملی خریدار نیز مطابقت داشته باشند. در زمان دریافت گوشی بسته بندی در مقابل خریدار باز می گردد و ثبت در سامانه همتا انجام می گیرد.

وی گفت: این روش فروش گوشی از هفته جاری شروع شده و توسط نمایندگان فروش در پاساژ های چارسو و علاءالدین در حال اجرا است.

محبی اضافه کرد: کالایی که اخیرا از این روش وارد بازار شده متعلق به شرکت هایی است که پیش از این واردات موبایل نداشته اند و به تازگی به موضوع واردات موبایل وارد شده اند، در حال حاضر نیز تنها یک شرکت واردکننده موفق به واردات جدید و فروش کالای خود با این دستورالعمل شده است.

علاوه بر این، براساس مشاهدات خبرنگار فارس، بنابر ضوابط فروش یکی از شرکت ها، کسانی که طی سی روز اخیر از این شرکت یک گوشی را خریداری نموده باشند دیگر مجاز به خرید دوباره همان گوشی نخواهند بود.

منبع: فارس

شروع فروش موبایل های وارداتی با شرایط جدید/ هر کاربر مجاز به خرید یک گوشی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 83

به "هر کاربر مجاز به خرید یک گوشی، فروش موبایل های وارداتی با شرایط جدید شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر کاربر مجاز به خرید یک گوشی، فروش موبایل های وارداتی با شرایط جدید شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید