نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران از فردا اعلام شد

به گزارش مجله ویراپارس، دانشگاه تهران طی بخشنامه ای نحوه حضور کارکنان این دانشگاه را از فردا دهم خرداد ماه شرح داد.

نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران از فردا اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا، اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران نحوه حضور کارمندان این دانشگاه از 10 خرداد 1399 را در قالب بخشنامه ای تشریح کرد.

در این بخشنامه آمده است: کلیه کارمندان ملزم به حضور هر روزه هستند و مدیران دانشگاه اعم از رؤسای پردیس ها و معاونان، رؤسای دانشکده ها و معاونان، مدیران گروه ها و رؤسای ادارات، بایستی ضمن حضور در واحد ها به فعالیت پرسنل زیر مجموعه خود نظارت نمایند؛ بنابراین تمامی دستورات و مجوز های قبلی مبنی بر حضور دو سوم افراد یا دورکاری از این پس لغو می گردد.

همچنین ساعت کاری کارکنان از 7:30 تا 14:30 (با نیم ساعت فرجه) است و کلیه کارمندان موظف به کارت زنی هستند، در غیر این صورت در سامانه برای آن ها غیبت منظور خواهد شد.

همچنین از کلیه کارکنان دانشگاه درخواست شده است به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران و تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی، کلیه اصول بهداشتی و ایمنی و پروتکل های مشخص شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا را در محل کار خود رعایت نمایند.

در سرانجام این بخشنامه آمده است: کارمندان دانشگاه حتی المقدور به واحد های ستادی (مانند منابع انسانی، امور اقتصادی، اداره رفاه و …) مراجعه حضوری نداشته باشند و جهت پیگیری امور اداری خود به وسیله سامانه الکترونیکی دبیرخانه و کارشناسان مستقر در واحد مربوطه اقدام نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1012

به "نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران از فردا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران از فردا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید