عضو تیم ملی قایقرانی معلولان: برای مدال به مسابقات قهرمانی آسیا می روم

به گزارش مجله ویراپارس، عضو تیم ملی قایقرانی معلولان گفت: برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم تا بهترین عملکرد را در تایلند داشته باشم.

عضو تیم ملی قایقرانی معلولان: برای مدال به مسابقات قهرمانی آسیا می روم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

اسلام جاهد در گفت وگو با خبرنگاران، در ارزیابی از شرایط خود برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند که 28 آبان راهی این تورنمنت می گردد، اظهار کرد: این مسابقات در پاراکانو و پاراکایاک یک نفره در مسافت 200متر برگزار می گردد که تیم ایران برای اولین بار در رشته پاراکانو نیز در این مسابقات شرکت خواهد نمود. البته در رشته کانو هنوز قایقی که مخصوص معلولان باشد، نداریم و فدراسیون خود قایقی را در این زمینه طراحی نموده که تمرینات مقدماتی را با آن آغاز کردیم. به هر صورت در هر دو رشته آماده شرکت در مسابقات هستم که در رشته کایاک به دنبال کسب مدال هستم، اما در رشته کانو هدفم کسب تجربه است.

وی گفت: با توجه به پارالمپیکی شدن رشته پاراکانو، تمام سعی مان بر این است که با حضور در تورنمنت های مختلف، علاوه بر کسب سهمیه پارالمپیک 2020 در رشته کایاک، در کانو نیز سهمیه را کسب کنیم. البته در این رشته به دلیل نداشتن قایق مخصوص معلولان هنوز آمادگی بالا برای کسب مدال نداریم و طی قولی که تیمورتاش مسئول کمیته پاراکانو آسیا به ما داده، قرار است بزودی این قایق ها وارد ایران گردد و در اختیار قایقرانان معلول قرار بگیرد.

جاهد اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی آسیا سال گذشته که در ازبکستان برگزار گردید با زمان 50 ثانیه به مدال برنز دست پیدا کردم، اما در مسابقات سال جاری با 7مرحله اردوی 21روزه ای که از ابتدای سال در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی داشتیم، رکوردم را از نظر زمانی به 44ثانیه و 700صدم ثانیه ارتقاء دادم که تصور می کنم با این رکورد عملکرد بهتری نسبت به ازبکستان داشته باشم.

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان درباره حریفان آسیایی خود در تایلند گفت: یکی از سخت ترین حریف من در تایلند، قایقرانی از ازبکستان است که در مسابقات سال گذشته نیز 2قایقران ازبکی اول و دوم شدند و من در صندلی سوم قرار گرفتم، باید تمام تمرکزم را در تایلند معطوف این قایقران کنم تا بتوانم بهترین صندلی را به خود اختصاص دهم. البته قایقرانان ژاپنی نیز چون میزبانی بازیهای پارالمپیک 2020 هستند، تدارکات خوبی انجام دادند و آنها را نباید دست کم گرفت.

وی با بیان این که از شهریور سال گذشته تا به الان هیچ حقوقی بابت اردونشینی دریافت نکردیم، اضافه کرد: سال گذشته که فدراسیون جانبازان و معلولان حقوق 6 ماهه قایقرانان را پرداخت کرد، از آن سال تا به الان قایقرانان معلول هنوز هیچ حقوقی از فدراسیون دریافت نکردند. البته این مساله را با فدراسیون در میان گذاشتیم و آنها گفتند که از طرف کمیته ملی پارالمپیک حقوق ورزشکاران باید پرداخت گردد که متاسفانه در طی یکسال گذشته هنور حقوقی دریافت نکردیم.

جاهد در انتها از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی معلولان در 25 آبان همزمان با مسابقات افراد سالم اطلاع داد و گفت: مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی معلولان 25 آبان در رشته پاراکانو به مدت یک روز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی همزمان با قایقرانی افراد غیرمعلول برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 611

به "عضو تیم ملی قایقرانی معلولان: برای مدال به مسابقات قهرمانی آسیا می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو تیم ملی قایقرانی معلولان: برای مدال به مسابقات قهرمانی آسیا می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید