عباسی: تا به امروز گزارشی مبنی بر استیضاح وزیر نفت دریافت نکرده ایم

به گزارش مجله ویراپارس، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هیات رئیسه تا کنون گزارشی از کمیسیون انرژی مبنی بر استیضاح وزیر نفت دریافت نکرده است.

عباسی: تا به امروز گزارشی مبنی بر استیضاح وزیر نفت دریافت نکرده ایم

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، اسدالله عباسی در حاشیه نشست علنی امروز (سه شنبه، 26 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین شرایط استیضاح وزرای آموزش و پروش، کشور و نفت گفت: با توجه به آنالیز هایی که در کمیسیون آموزش و تحقیقات انجام شد استیضاح شدگان از پاسخ های وزیر قانع شدند و براین اساس استیضاح حاجی میرزایی منتفی شد.

وی ادامه داد: در مورد استیضاح وزیر نفت تا این لحظه گزارشی از کمیسیون انرژی دراین رابطه به هیات رئیسه ارسال نشده، اما در درباره وزیر کشور کمیسیون شورا ها در گزارشی که به هیات رئیسه ارائه نموده است اعلام نموده که تعداد امضا های رحمانی فضلی کاهش یافته است.

عباسی مطرح کرد: در این رابطه اختلاف نظر هایی که درباره تعداد امضاء های استیضاح وزیرکشور وجود دارد که کمتر از حد نصاب است که باید این موضوع در جلسه هیات رئیسه مجلس آنالیز گردد.

وی در مورد انتخاب رئیس جدید مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در جلسه هیات رئیسه که در این رابطه جلسه برگزار گردید افرادی از نمایندگان فعلی، نمایندگان ادوار و کارکنان مرکز پژوهش ها داوطلب ریاست این مرکز شده بودند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس بیان نمود: در جلسه امروز قرار شد تصمیم گرفت گردد رئیس جدید انتخاب گردد یا فعلا به وسیله سرپرستی مرکز پژوهش ها اداره گردد که با توجه به نظراتی که در هیات رئیسه وجود داشت قرار شد تصمیم لازم اتخاذ گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 644

به "عباسی: تا به امروز گزارشی مبنی بر استیضاح وزیر نفت دریافت نکرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: تا به امروز گزارشی مبنی بر استیضاح وزیر نفت دریافت نکرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید