عباسیان: برکناری دایی خبر شوکه کننده ای بود، امیدوارم پدیده سهمیه آسیا بگیرد

به گزارش مجله ویراپارس، تعیین عباسیان، هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که بازیکنان این تیم از خبر برکناری علی دایی شوکه شدند.

عباسیان: برکناری دایی خبر شوکه کننده ای بود، امیدوارم پدیده سهمیه آسیا بگیرد

تعیین عباسیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص برکناری علی دایی از سرمربیگری سایپا گفت: این خبر برای بازیکنان سایپا شوکه کننده بود، ولی به هرحال این مسائل به ما مربوط نمی گردد و باید تابع تصمیم باشگاه باشیم. در خصوص علی آقا باید بگویم که خیلی چیزها از این مربی یاد گرفتم. دایی از لحاظ فنی و اخلاقی نمونه است و مطمئنم در آینده پیروز تر از این خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت تیم سایپا در آستانه بازی با پدیده شهر خودرو خاطر نشان کرد: شرایط تیم ما بد نیست. آقای مدبر (مدیرعامل باشگاه سایپا) هم در تمرین روز آدینه با بازیکنان صحبت کرد و گفت که به زودی بخشی از حق و حقوق بچه ها پرداخت خواهد شد. ما هم کوشش می کنیم در دو بازی باقیمانده نتایج خوبی بگیریم. فردا هم با پدیده روبه رو می شویم که تیم سابق من است و سال جاری عملکرد بسیاری خوبی داشته.

بازیکن مشهدی سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد پدیده سال جاری سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، گفت: پدیده تیم شهرم است و اگر بگویم دلم نمی خواهد دروغ گفته ام. طرفداران پدیده هم دوست دارند که این تیم آسیایی گردد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. البته ما در بازی فردا به چیزی جز برد فکر نمی کنیم و نهایت کوشش مان را به کار می گیریم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 192

به "عباسیان: برکناری دایی خبر شوکه کننده ای بود، امیدوارم پدیده سهمیه آسیا بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسیان: برکناری دایی خبر شوکه کننده ای بود، امیدوارم پدیده سهمیه آسیا بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید