طراحی نماد یادبود جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی در دانشگاه شریف

به گزارش مجله ویراپارس، رئیس دانشگاه شریف گفت: طراحی نماد یادبود به نام جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی با حمایت بنیاد شریف از برنامه های این دانشگاه است.

طراحی نماد یادبود جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی در دانشگاه شریف

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

محمود فتوحی فیروزآباد، رئیس دانشگاه شریف در مراسم یادبود جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی در گفت وگو با خبرنگار گفت: این حادثه بسیار دردناک بود و برای خانواده دانشگاه شریف، اندوه فراوانی را به بار آورد.

رئیس دانشگاه شریف تاکید نمود: 16 نفر از جان باختگان این حادثه، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف و از دانشکده های مختلفی مانند برق، مدیریت، کامپیوتر و مهندسی مواد مهندسی عمران بودند.

او اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه برای از دست دادن دوستان و همکلاسی های خود داغدار هستند و برای ما ضایعه بسیار بزرگی است. خانواده بزرگ دانشگاه شریف خود را در غم این عزیزان شریک می داند و از خداوند برای جان باختگان، طلب رحمت و مغفرت دارد.

رئیس دانشگاه شریف توضیح داد: از جمله اقداماتی که دانشگاه در مورد زنده نگه داشتن یاد جان باختگان انجام داده، نماد یادبود و تعدادی بورس تحصیلی به نام این عزیزان با موافقت خانواده های آنها و با حمایت بنیاد شریف و انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 666

به "طراحی نماد یادبود جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی در دانشگاه شریف" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی نماد یادبود جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی در دانشگاه شریف" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی نماد یادبود جان باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی در دانشگاه شریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید